Stora Corona-tråden (2020)

neeejj jag skulle aldrig…

Free love :heart:

1 gillning

Skulle ha haft samkväm i helgen med några kompisar och några okända. Men känner att det inte är läge för det så jag stannar hemma.

4 gillningar

Ännu…

Är du också ett ”Stort fan” av Region Skåne?

Mycket nöjd medborgare till Region Skåne. Bussarna går, sjukvården fungerar etc.

1 gillning

Aftonbladet:

Teslas grundare Elon Musk blev smittad med covid-19 under en födelsedagsfest i Eskilstuna i förra helgen. [...] Musk var på blixtvisit i Sverige för att delta i vännen Ken Howerys födelsedagsfest som firades på Stora Sundby Slott.

Jag såg rubriken och trodde det var ett klickbete.

De sätter nog ett Pluslås på den snart och ändrar rubriken till: ”Detta visste du inte om Musks besök i Sverige”.

1 gillning

Var det därför han gjorde 4 tester på samma dag :thinking:

Ja, utöver amerikanska varianten så testade han sig för en norsk-, en tysk- och Bellmanvarianten. :wink:

Fest hos @Esse i kväll?

1 gillning

Jag kommer, har ändå antikroppar :wink:

3 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Stora polemiktråden

3 gillningar

Kanske något att anamma?

4 gillningar

Sett på en restaurang i Kristianstad. Nu börjar det väl gå lite för långt. :joy::rofl:

bild

Vilken restaurang är det?

2 gillningar

Vill bara meddela att jag är frisk från corona om någon undrar. Hade tur att det gick så pass bra “bara” feber i 8 dgr och lite hosta. Inga andningssvårigheter eller så. Hade väldig ångest för detta. :pensive:

16 gillningar

Grattis! Jag har ont i halsen nu. Återstår att se om det är en höstförkylning eller covid-19.