Era 300 ser ut som ett ritkigt tjockt VR headset.
"Vad nu sonos lanserat som är nytt, som inte just är mulitrum vet jag inte, men önskvärt var att de gjort s1 och s2 från början och varit tydligare mot kund."
Fast de har ju inte dödat högtalarna, går alldeles utmärkt att använda fortfarande =) Du skrev ju att de hade lagt till massa funktioner som ingen behöver eller har frågat efter?
Tillägg:
och sonos bör lagt alla resursr på att få S2 att fungera bra igen, inte vara seg som sirap. Även lanserat appen med alla funktioner som förra s2 hade innan lansera den. Känns som den fotare är i tidig beta
Alla andra appar jag har är så mycket snabbare, s2 är en rktigt styggelse. så slö. Finns så många trådar och forum om detta, så många som upplever problem.
Jo, eftersom det blir två system.
Ja efter påtryckning från kunder så kom s1.
Önskvärt hade varit om alla högtalare fungerar att att streama musik emellan, eftersom det fortfarande går att stream musik i s1 på gamla högtalarna, men inte på nya högtalare känns bara som mög. Bör gå att lösa att skicka musiken vidare.
Tillägg.
Sen blir man bara ledsen och extra salt i såren, när nya s2 fungerar så oerhört dåligt.
Känns som min gif inte var helt fel ute ändå
Sonos och Netflix kanske anlitar samma bolag att utveckla deras app?
Mer salt i såren.
Hade som sagt Sonos velat, så hade de gjort det möjligt att fortsatt skicka musiken/stream från 1 app till alla högtalare. Gammal som ny. Skicka ljud bör inte vara ett problem. Så j gamla är inte högtalarna.
Tycker det är långt ifrån att överreagera. De har misslyckas med både app och system.
Vet inte om det går att jämför med iPhone direkt, men visst kör till. Man kan fort. använda en äldre iPhone och skicka mail/sms/ljud/bilder mm till en nyare iPhone.
Sonos har gjort en otroligt stor miss i nya s2 och i deras egna eko-system.
Nog om det. Orkar inte lägga mer energi på sonos längre. Trist, de har haft så mycket tid att rätta till det, men verkar totalt skita i det.
Inte kört Netflix på länge, är det också skräp nu?
Fråga @Marcus_Attefors vad han tycker.