Inviger gubbsandalerna. Satan vad sköna de är att gå i!
Vad glider en Sollentuna-bo runt i för mackor när det är så här varmt?
Blir sällan varm om just fötterna men vita sneakers är en klassiker!
Erkänn nu att det är vita foppatofflor som du pimpat med Apple-logga.
Foppatofflor spelar i samma liga som ringskärmen på iPhone. De förtjänar inget annat än en plågsam död.
Kan ju inte svetta sönder ett par sneakers i när det är 30 grader ute
Jag skrev ju det, blir sällan varm om fötterna =) Så det är inga konstigheter =)
Tyckte mig se de här på dina fötter i matlagningstråden:
Alltså de är så jävla fula, blir fan provocerad att den där hemska skon existerar!
Det är väl den officiella skon för Sollentuna-bor?
Har hört att de ska vara sköna. Jag skulle aldrig låta någon se mig bära sådana. Mjukisbyxor är också sköna men jag går inte utanför dörren i dem.
Instämmer helt, skulle inte ens bära dem i smyg. Håller med om mjukisar! Det finns gränser!
Vita sneakers är för pojkar. Skodon i skinn är för män
*gubbar
När det gäller skor så blir jag jäkligt varm om fötterna men ett par shyssta tunna lädersneakers eller slip-ons funkar fint för att inte överhetta. Ett par sandaler är bara gubbigt.
Vad har vi för åsikt om träskor i den här tråden? Bortsett från att de är livsfarliga att gå i så anser jag att de fungerar när man är på lantstället och går mellan dörr och hängmatta.
När jag går hemma och skrotar så funkar allt som är mjukt och skönt.
Trätofflor är alldeles för hårt för mig.
Har lite problem att gå barfota så går i dessa jämt hemma.
Har även ett par Crocs när jag är ute i Trädgården.
Men fort man skall ut och visa sig i offentligheten åker sneakers på.

På landet går man barfota. Gillar i grunden träskor för deras enkelhet men kör med crocs om jag måste temporärt skydda fötterna när jag går in i verkstan eller liknande ställen där golvet kan vara smutsig.
Är nästan två meter så med träskor börjar jag slå i huvudet för att jag glömmer att ducka.