Sommarskor

Foppa är toppen inomhus för oss som har lite problem med fötterna :ok_hand:

1 gillning

Med risk för att bli avstängd från forumet av @Marcus_Attefors

Jag blev sugen på ett par @bjorsi skor och foppatofflor brukar jag dra på när jag är hemma och bara ska ut på gården och fixa nått (de lämnar dock aldrig tomtgränsen)

2 gillningar

Gör man skillnad på Crocs och foppatofflor? Går liksom Crocs i en division och jobba i en annan, botten…?

Det är ju “lite” finare med Crocs. Lite. :joy::joy:

1 gillning

Var tvungen att googla foppatofflor.
https://www.google.se/search?q=foppatofflor+historien&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=sv-se&client=safari

Så foppatofflor är Crocs, Crocs är foppatofflor…:fearful::joy:

Min första Crocs kom som råd från en ortoped då jag brutit lilltån. Jag var på semester och blev först behandlad på ett privat sjukhus där de gipsad från lilltån till högt upp på vaden. Hustrun kände någon som kände någon som kände en av landets eller världsdelens bästa fotortopeder. Fick tid hos honom. Han klippte bort gipset och ordinerade Crocs och mycket rom de kommande dagarna…:sunglasses:

5 gillningar

Crocs är väl originalet som sedan kopierats till höger och vänster. Frugan knallar runt i dessa hemma och jag tänkte ge det en chans. Det slutade med att jag fortfarande knallar runt hemma strumpesock då jag inte kunde förlika mig med dessa avarter till skor.

Eller aqua

En av mina favoritskor. Har avverkat några genom åren.

1 gillning

Vita Adidas Superstar… Behövs inget annat…