Slutet nära för anonyma kontantkort

Haha, skulle jag dra upp det skulle ni nog få slag. Jag gör det mesta för att förvirra folk och big tech!

Sedan detta med kontantkort är mera för att ingen ska ha koll på mig och var jag går m.m. Även om jag gör nummret skyddat vet min mobiloperatör var jag är.

Jag har dock inga större problem med mobilnummer då jag använder mobil väldigt lite.

Vi alla hoppas ju att din skatteåterbäring hittar fram. :joy::joy::joy:

Jag är inget spöke eller så. Jag har ett riktigt liv med barn och allt. Men på nätet försöker jag hålla allt lite hemligare. Jag förstår inte varför folk har svårt med det. För flera än jag måste ju kunna se vad man kan använda data till om man vill? Då menar jag inte på ett bra sätt!

2 gillningar

Vi är bara lite nyfikna, det kanske är något för oss också. :joy::joy:

2 gillningar

Vad vet du som inte vi andra vet :flushed:

1 gillning

Welcome to Fight Club. The first rule of Fight Club is: you do not talk about Fight Club. The second rule of Fight Club is: you DO NOT talk about Fight Club!

3 gillningar

Hehe, det är la lite olika bland folk vad dom vet, och hur data kan användas! Sedan får alla välja sin egna väg! Det behöver inte vara dåligt heller, men vad big tech sysslar med är tveksamt i mina ögon.

Berätta mer, det här är ju intressant.
Något du kan länka till?

1 gillning

Haha, jag skulle kunna skriva och länka massa om det. Jag kommer dock inte göra det nu, och tror inte denna tråd är rätt att göra det i heller.

Har jag tid och ork kanske jag drar upp en privacy-tråd! Jag gillar själv ämnet!

3 gillningar

Betyder det här att jag måste gå till burger king, koppla upp mig på deras gratis wifi, vpna mig till något land utanför EU som inte har utlämningsavtal med Sverige, sen ringa mina brottsliga samtal via ett nytt användarnamn på signal eller Wickr varje gång!?
Gud va jobbigt :weary:

4 gillningar

Japp, så är det! Sitter själv på grannens wifi! 3 Tor-fönster uppe! :wink:

3 gillningar

Gör inte alla så? Ser alltid massa konstiga typer som liknar mig på BK. :worried: