Slutet nära för anonyma kontantkort

Är ju ett icke-problem i stort sett om du kan använda PostNord-appen samt Mina Paket-appen, du registrerar på din epost bara.

Han har en mobil som inte har stöd för appar.

2 gillningar

Hur länge tror du att du kommer att stå utanför alla dessa samhällsfunktioner? Jag tror inte vi är så långt borta från att Postnord slutar med brevhantering? Troligtvis måste man anpassa sig till samhällsfunktionerna vare sig man vill eller inte, det blir på tok för tungrott att stå utanför killgissar jag.

Läste för snabbt!

Bara ha en burner-phone som man slår på för BankID.

Eller vänta. :wink:

2 gillningar

Jadu, jag vet inte. Jag kör på så länge det går. Sedan får jag kika på vilka möjligheter jag har efter det. Det är ju i alla fall tur att vi inte behöver lita på telefonnummer så mycket idag. Mycket går att göra via dator och appar utan att ha ett nummer.

1 gillning

det gick att ladda på via telenor.se
den köpta laddnings koden gave mimi som svar
anntar att det är fel på telenors data base?

telenor kortet är registerat

Registrerade precis 2 kort som jag har till larm och bil. Kanonsmidigt från datorn hos Telenor med BankId. Trodde först att jag skulle vara tvungen att plocka ur de ur enheterna och stoppa in de i en telefon men det behövdes inte.

1 gillning

Smidigt och Telenor?! :thinking:

2 gillningar

Beror på hur smidig kunden är. :joy::joy:

1 gillning

Ja, det var ju detta ja! Jag tror jag måste försöka få någon att registrera ett av mina nummer i alla fall :confused:

Jag har ett nummer som jag haft 20 år som kan vara bra att ha. Dom andra skiter jag i.

Varför detta motstånd till registrering?

1 gillning

Någon måste ju göra motstånd! :wink:

1 gillning

:kissing_heart:

bild

5 gillningar

Vd är det för fuffens du sysslar med och vem hade du tänkt skulle stå som registrerad?
Känns ju lite kymigt det där

1 gillning

Det kommer nog upp en målvaktstjänst vad det lider. :joy::joy::joy:

1 gillning

Oj, du skulle bara veta vad jag sysslar med för skumt! :wink:

Jag låter någon i min vänskapsläkt fixa det bara! Jag tar någon som har många nummer på sig redan! Ett till spelar ingen roll då :smiley:

Vem är det som inte ska kunna se att du är registrerad då? Du kan ju fortfarande ha skyddat nummer menar jag.

Jo, skyddat kan man ha. Jag har haft skyddade nummer hela mitt liv! Jag tror dock inte du kommer förstå varför jag ställer mig så utanför allt. Det har mera hur jag fungerar som människa bara! Jag tänker på ett annat sätt än många "normala" gör.

Helt ok att du vill stå utanför. Var mest nyfiken på vad det var är som gör att du ej vill registrera dig. Du får gärna dela med dig av sättet du tänker på. Mest för att jag är nyfiken som sagt.

3 gillningar