Samsung Note 20

Nej får nog vänta någon generation till. Men det måste ändå vara en häftig känsla att vika upp luren med hel skärm :slightly_smiling_face:

Rykten säger att Galaxy watch 3 presenteras 22 juli. Den har då blodtrycksmätare. Kommer Note 20 att presenteras då med?
:slightly_smiling_face:

det vore ju magiskt…
Man tycker de borde presenteras samtidigt.

blodtrycksmätare…öööhh…hurdå?!

Tydligen finns hårdvaran redan inbyggd i Watch Active 2 och mjukvaran än så länge godkänd i Syd Korea. Så en Samsung lur och en Samsung hälso app och en Smart klocka och du kan mäta blodtryck. Imponerande skulle jag säga :slightly_smiling_face:

1 gillning

aaaahhh man kalibrerar med en vanlig blodtrycksmätare så känner den sedan skillnaderna. smart.

1 gillning

Vad gillar vi de renderingar som visat sig på nätet :slightly_smiling_face:

personligen… Kameran… Jag kan inte bry mig mindre. Jag tar några bilder och lägger på TV och ett par som skickas till frugan.
Färgen… fin!, men jag kommer ändå välja svart :).

pennan har jag alltid tyckt kan vara annan färg…

Någon som har koll på vart skillnaderna kan Tobias bli mellan Note 20 och Ultran? Den “vanliga” verkar få mindre kurvade skärmkanter vilket är ett måste för mig, men vad skiljer mer?

Vet inte om Tobias vet (vem det nu är?) men det lär bara vara kamera, skärm och batteristorlek som skiljer sig, precis som tidigare modeller. Bara att vänta om man är intresserad.

Jag använder kameran ofta, kör med svart mobil om jag kan. Färg på penna kan kvitta. De skal som visats och dessa bilder stämmer inte riktigt. Vi får se snart i verkligheten :slightly_smiling_face:

1 gillning

Det kryper närmare till lansering :slightly_smiling_face:

1 gillning
1 gillning

Spännande att se vad de presenterar :slightly_smiling_face:

1 gillning

Teasern talar för en mobil som kan ändra form likt T-1000 i Terminator 2. :wink:

1 gillning

Eller har Samsung slopat SamOLED och kommer med Liquid Retina :wink:

1 gillning

Tydligen rätt stor s pen uppdatering gällande navigering i systemet :slightly_smiling_face:

Rykten att 22 juli presenteras Galaxy Watch 3 och kanske dessa Galaxy Buds X. Dags att byta ut mina Icon X :slightly_smiling_face:
https://www.google.com/amp/s/www.androidauthority.com/samsung-galaxy-buds-x-1136293/amp/

Hoppas de fixat Exynos till Note 20

1 gillning

60 Hz-skärm? På riktigt? Där blev Note 20 helt ointressant, stora modellen går bort pga curved screen :roll_eyes:

jadu…man hoppas ju inte att det stämmer.