Samsung Note 20

Jag gissar på ännu plattare skärm än Note 10

mmm… jag är lite trött på edgeskärm. Har aldrig haft problem med det men bara trött på det design spårket.

Ja och verkar som om den trenden avtar
Minns min Note Edge, det var kant det :slightly_smiling_face:

:slight_smile: Var det den som bara hade på ena sidan?

Ja, och jag var helt såld på kantklockan typ föregångare till always on. Förresten hade blivit svårt utan always on nu tycker jagGalaxy-Note-Edge-Siyah

1 gillning

på min note10 så har jag skalet som bara är genomskinligt på sidan… för att slåpå alwayson där var fasiken gömt i menyerna.

En telefon utan always on 2020 är ju bara pinsamt. Iphone har väl inte det?

1 gillning

Korrekt, kommer som en revolutionerande nyhet 2022, worlds first AOD (med flashigare namn såklart).

2 gillningar

Nu var du inne och förstörde deras lilla kärlekstråd. Dom hade väl ett streak på ett antal dussin meddelanden :wink:

go away

Jag har samma skal och en sak Samsung med är mycket bra på är intelligenta skal :slightly_smiling_face:
Nej AW fick precis Always on och då blev det en revolutionerande nyhet

Varken Samsung eller någon annan tillverkare har “magnetiska skal” (så man kan snäppa fast det i random magnet, i bilen t.ex.) vilket är rätt kass. Varför inte, det krävs endast lite metall i skalet så är det löst.

Vet inte varför, en magnetisk bilhållare är ju rätt billiga att köpa. Med metall i skalet funkar väl inte Qi?

Har du tips på bra wallet, max 2-3 kort :slightly_smiling_face:

Intressant

Jovisst funkar Qi, kolla Pitakas skal. Kanske beror på hur smart det är gjort med skalet, men Pitakas funkar utmärkt.

Okej där ser man

Spännande om det stämmer och s-pen till vänster?

Vad säger du @Stefan_Sandstrom

intressant… blir väl en omställning som man vänjer sig vid tillslut.

lite som fingeravtrycksäsaren på s8(tror jag det var)… 1dag så var man vad vid det.

Ryktas om s-pen till Fold2, vad tror vi om det?

den skulle göra sig väldigt bra till fold.

jag köpte en fold. men hela enheten skrek: “första böjbara” så använde aldrig som min dagstelefon.