Samsung Mobile 2021

mm… jag gillade budsen… lär bli göp där :slight_smile:

1 gillning

Ja det var ju en jättetokig uppdatering.

Ja lite märkligt är det men om vi tittar på S21 Ultra så är jag väldigt spänd på att se hur Exynos 2100 presterar. Kamera uppsättning är ju superstark på papper med 2 telephoto en på 3x och en 10x. Skärmen adaptiv från 10hz till 120hz och 5000 mAh intelligent batteri så battteritiden är mycket intresserant. Känns lite som S21 Ultra är vad Samsung hoppades att S20 Ultra skulle varit. Men nu återstår tester :slightly_smiling_face:

Ja Buds Pro verkar riktigt bra är ju supernöjd med mina Buds Plus så Pro är ju bättre :slightly_smiling_face:

Edit. 2 vägs högtalare är ju imponerande på papper

S pen till Ultra har tydligen inte batteri och saknar en del funktioner jämfört med Note. Men det kanske räcker? S pen är däremot större

frågan är…om man behåller note20. får man special audio?

när man håller pennan en bit från skärmen för att då upp quickview tex använder jag typ helatiden…

känns mer och mer som att note20 får bli kvar ett tag.

Måste ju ändå säga att den mattsvarta ultra är riktigt läcker! Bra jobbat med den :+1:t3: Nu väntar jag på årets versioner av deras foldables :smiley:

1 gillning

Jadu vet inte om 360 ljud är endast för S21

Din Note 20 Ultra är ju inte så gammal och ett kraft paket. Oavsett hade jag väntat på tester så man vet vad man kan få :slightly_smiling_face:

Denna var ju riktigt häftig och Directors View är med imponerande :slightly_smiling_face:

alltså…jag undrar hur bra det kommer fungera…

Du får ju den till din Note 20 Ultra i en uppdatering i vår så då får du testa :slightly_smiling_face:

Nu när alla priser på S21 serien är släppta så får jag säga att Samsung har vänt trenden och faktiskt sänkt priset en del vilket är bra för framtiden :slightly_smiling_face:

3 gillningar

precis beställt en S21 Ultra :blush:
även buds och några tags

4 gillningar

Ingen penna? :slightly_smiling_face:

Skalet + pennan var inget man kunde förbeställa utan man fick köpa den när man hämtar luren… killen i samsung affären sa att det kommer finnas tillgänligt…så vi får se.

EDIT: Men han visade en bild på skalet, som du säger: Samsung är duktiga på ska :slight_smile:

Varför så bråttom – jag fyller inte år förrän om en månad? :wink:

Häftigt och spännande att se vad du gillar S21 Ultra jämfört med Note 20 Ultra (Förra årets bästa lur :slightly_smiling_face:). Även om jag är färgad av att gilla Samsung så finns det ingen som gör så bra intelligenta fodral / skal. Clearview / LED mm. När jag byter lur är det lika spännande att välja bland de nya fodralen som kommer :slightly_smiling_face:

note 20 köpte jag när den kom…eller några veckor efter och blev liggandes fram till slutet av november. Får se hur fort det går denna gång :slight_smile: