Revolut-intervjun - Nutid och framtid

Fast här har ni en unik chans att få förstaklass hjälp av @hjohansson - så nyttja det :slight_smile:

@Erik skrev ju dock att han var tvungen att verifiera sig med pass igen trots kontakt med @hjohansson. Jag har också fått göra detta, verifiera med pass igen, och det har godkänts…för att sedan endast hålla i ett par veckor innan det blev dags igen.

Så vida inte @hjohansson kan informera om att hon kan göra något annat och mer bestående än vad Revolut Customer Service kan så hade jag själv nog mer känt mig uppgiven. Men, för egen del håller det än så länge…peppar peppar.

Får också upp denna hela tiden tyvärr. Försökte med körkort och fick ingen återkoppling om det gick igenom eller ej utan notiserna började komma igen bara. Förstod dock att det inte skulle gå då jag också reggade mig med körkort och sedan fick byta till pass någon gång under förra året. Mitt pass har dock gått ut och därför började notiserna komma. Nu har jag nytt pass på G så får se om det funkar felfritt för mig att lägga in det.
En annan notis som jag dock får hela tiden sedan jag skaffade deras Pride kort är att gränsen för kontaktlösa betalningar är nådd när jag använder Apple Pay. Köpet går dock igenom även fast jag passerar gränsen med råge. Använder aldrig fysiska kort från Revolut utan enbart Apple Pay. Är det någon bugg eller liknande som andra har upplevt?
Är det något ni känner till @hjohansson?bild