Problem för kunder att logga in på Nordeas internetbank

Enligt Aftonbladet kan vissa logga in och då står deras konton som tomma, läskigt.

1 gillning

Det är ju en värre känsla än att inte komma in.

1 gillning

Kan logga in och pengarna är kvar. Inget spännande händer denna lördagsmorgon.

De som arbetar med en lösning har mitt medlidande :pensive:

1 gillning

Inget spännande?? Märker att någon inte löser Melodikrysset.

2 gillningar

Blir för mycket ljud när sonen ska se på Barnkanalen samtidigt till frukost. Jag läser DN.

På med Airpodsen :wink:

1 gillning

Hur gammal är du? 200 år eller?:wink::joy:

1 gillning

Nu låter du som min sambo

2 gillningar

Just nu har Nordea konstiga störningar. Alla mina inlagda betalningar är borta och saldon stämmer inte. I prioritetsordning borde jag har skrivit det i annan ordning… :sunglasses:

De har problem med sin nya internetbank

För övrigt så rekommenderar jag alla att göra sina bankärenden i dag. Det är kort månad och ”dubbellön” dvs de som normalt får lön den 27:e får sin lön 25:e detta är i sig en prövning för bankerna. Bortsett från det så är bankerna just nu rädda för cyberattacker.

1 gillning

Nordea hade störningar på nya internetbanken och appen redan i går. Gamla internetbanken fungerade då. Jag har inte varit inne och kikat i dag.

1 gillning

Loggade precis in för att konstatera att gamla internetbanken ser ut att fungera.

1 gillning

Appen(iOS) pekar alltid mot nya?

Ja, appen verkar alltid vara trasig samtidigt som nya internetbanken.

Är väl som allt annat som är nytt. SJ:s nya system fungerar sämre än det gamla för att ta ett annat aktuellt exempel. :wink:

Det var bättre förr. :older_man:t2:

Ju förr desss bättre :stuck_out_tongue_closed_eyes:

I dag har de problem även med den gamla internetbanken.

Det kanske inte var så mycket bättre förr ändå.