Premier League 2024/2025

Det där är lite av ett problem, men som Unitedsupporter är man van vid problem..:sweat_smile:

Problem? Vi har ju redan vunnit PL 24/25. Precis som.att England alltid vunnit mästerskap innan turneringen ens börjat :ok_hand:

1 gillning

Det var nära igår, men som så ofta förra säsongen släppte vi in ett mål strax efter vi gjort ett själva. :man_shrugging:

2 gillningar

Det är kanske fel att berätta på detta forum. Då får sysop tabort mitt inlägg.

Jag skaffade PeacockTV för $80 året. Kommer inte kunna se alla Premier league matcher jag vill. Men då får jag väl gå på puben och se den matchen.

Då är vi igång. Hela huset fullt av folk så får följa matchen så här.

Inte ett enda skott på mål ännu.

1 gillning

Du har inte missat nåt. Casemiro har gjort några grova missar, Mount drog på sig ett onödigt gult, Bruno har missat två bra målchanser. Typ så.

1 gillning

Jaaa! Zirkzee kommer in och nätar direkt :partying_face: För övrigt en riktigt sömnig match från våran sida idag. Finns en del att fila på om man säger så.

1 gillning

Gud va skönt med seger. Nu leder vi PL, precis som det ska vara..:sunglasses::sweat_smile:

1 gillning

Då var det löst

Tillfälligt..:sweat_smile:

1 gillning

Håll i er, snart är det dags för Wolves att bli kanonmat.

1 gillning

Nu är nervositeten och njutningen total. Snart avspark. Jag vet att det är fel, men det känns som en väldigt viktig match. Dels för att det är en match vi ”måste” vinna då bra mittenlag är de vi brukar tappa mot, dels för att det blir en mätare på hur bra det här laget verkligen är.

Jag har goda vibbar men redo för platt fall..:grin:

Inte nöjd. Men ser en uppryckning, om än inte stor, på centrala mittfältet. I övrigt så slarvar Maguire och offensiven är lam.

Byt in Zerkzee.

Nu är United tillbaka i sin vanliga form.

3 gillningar

Brighton :partying_face:

1 gillning

Typiskt mittenlag.

1 gillning
1 gillning

Gårdagens match var ju ingen humörhöjare. Jag tycker att vi har en del utur nu för tiden. 1-2 målet som blev offside när Zirkezee av misstag knäar bollen händer ju inte varje omgång om man säger så...

Men, vi ska såklart vinna dessa matcher ändå. Vi var det bättre laget igår, men inte med marginal. Och du kan man förlora som vi gjorde igår.

Jämfört med ifjol spelar vi bättre mellan boxarna. Det har hänt något i presspelet och i förmågan att driva bollen framåt utan långbollar. Mkt bra. Men i boxaran krävs utveckling. Det är ju gjorde mål och antalet insläppet mål som fotboll går ut på liksom...

Det är ju för tidigt att säga något efter två matcher, men spelar vi så här kommer det inte räcka till plats fyra. Då blir det sex till åtta vi landar på. Men små justeringar så kan vi blir fyra. Men en del tur kanske även ett steg till uppåt. Det beror ju även på om andra lag utvecklats. Chelsea verkar ju (tyvärr) fått fart på grejorna.

1 gillning