Detta ämne har säkert redan diskuteras men är lite seg på att kolla på teknikveckan.
Hur ska man göra för att se Premier League framöver utan att bli ruinerad?. Det är bara ett lag jag vill följa och är inte så intresserad i de andra matcherna.
Ja, Höjlund tillför inte heller mycket. Nu har vi väntat en hel säsong på att han ska komma igång men det händer absolut ingenting. Sen har vi den gode Maguire, han är ju lite av en joker som.ibland får in ett och annat turmål. Som back betraktat är han inget vidare, men United blir ett bättre lag med honom på plan. VNL tillför ju ingenting av det, varken mål, bra backspel eller positiv energi till laget. Vi kan ju hoppas att de två nyförvärven trivs bra ihop med Mainoo, där har vi ett anfallsvapen som heter duga om allt klickar. Jag tror att Mainoo kommer bli en av Premier Leagues bästa spelare, han är ju stundvis det redan nu.
Ska du vara laglig så är det nog tyvärr bara Viaplay Sport som gäller. Annars är det väl IPTV som gäller, men det är inget vi diskuterar här.
Såg att Telia hade något erbjudande där du får både Viaplay och TV4 Play och Amazon Prime för 699 om du binder dig 12 månader.
Är inte intresserad av IPTV heller men vill kolla om det är någon som vet hur man får Premier League paket till billigaste möjligaste.
700kr i månaden är väldigt mycket
Där du har ditt TV/mobilabonnemang brukar det ju gå att teckna viaplay. Jag har Tele2 som TV/bredbandsleverantör, gjorde en deal.med dem så jag fick viaplay total för 199/mån i 24 månader. Men för att få såna deals så behöver man oftast hota med att säga upp alla tjänster man har, då brukar de komma sånt där bara för att behålla en som kund.
Fick du viaplay med fotboll för 199kr/mån?
Höjlund kan nog mer än vad vi har sett. Han hade dock ingen anfallare som kunden hjälpa honom att utvecklas och förra säsongen hade han heller ingen som utmanade om positionen. Nu har vi plockat in Ruud som kommer hjälpa honom, samt Zirkzee som kommer utmana om platsen.
Sen spelade vi ju inte till Höjlunds fördel heller. Han är ju mer en boxspelare som behöver få bollar servade till sig, och har man då Rashford och Garnacho som hellre tar egna avslut så blir det svårt för Höjlund. Zirkzee är en annan anfallstyp som kanske kommer passa oss bättre.
Måste räkna och fundera lite hur man ska göra.
Kan ju även tipsa om att på Viaplay går det fortfarande att dela konto, dock bara två streamas samtidigt. Så om du har nån kompis som också vill se kan ni ju dela på ett abonnemang, fast det där verkar ju strypas lite överallt, så var på din vakt med det bara.
Fungerar inte att dela länge till:
Höjlund är svårbedömd. Problemet är just att han är en boxspelare och Rashford och Garnacho är mycket för egna avslut, som skrevs ovan. Så Höjlund får för få bollar i box och yttrarna för få bollar från Höjlund.
Det är därför man kan misstänka att man vill hitta att annat anfallsspel via köpet av Zirkzee. Men vad gör vi Höjlund då? Vi har kanske både Höjlund och Mount som köpts för dyra penga, som är ganska bra men som inte passar hos oss. Och deras matchning mot Uniteds spelsystem måste man ju sett vid första sekunden? Eller är det vi ser nu en skicklig ledning som helt onostalgiskt bygger vad vi behöver utan att bry sig om vad vi har?
Mount ryktas för övrigt vara till salu. Sedan glädjer det mig att Sancho ryktas ryktas till PSG.
Mount kommer jag sörja lite då jag tycker att han är en väldigt bra spelare. Sancho not so much…
Kul med mer svenskt i United. Annars verkar ju Nedeländerna helt ta över klubben..
Dagen han hänger upp sina City tröjor, så kommer XMS säga att han inte har någon son längre
En del av en god uppfostran. En god uppfostran innebär inte en massa fria val..
Snapdragon-reklam är väl illa nog om man är dedikerad Apple-användare?
Allt är förlåtet när det är världens vackraste klubbmärke på tröjan.