Premier League 2023/2024

Som vanligt högt blodtryck och förtvivlan..:frowning:

Håller ju på blåvitt så jag är välbekant med känslan! :yum:
Men nu ser det ut att gå på rätt håll igen kalla fall ju. :slightly_smiling_face:

För ett tag..:grimacing:

Nu så, ska det väl vara klart? :stuck_out_tongue:

1 gillning

Tänka på vilket lag som spelar…

Till slut blev det en seger med viss marginal. Men vi klarar nu inte ens att dominera en match mot ett division 4-lag. Och min gamla analys stämde även denna gång. Vi måste göra 3-4 mål då vi släpper in för många mål även i "enkla" matcher. Fördelen är att vi trots allt börjat få fart på målskyttet.

Till lagers försvar ska vi säg att både baklängesmålen kom efter touch på egna spelare.

Blackburn ligger under mot Disneyklubben i FA-cupen. Jädra Hollywood-jippo!

1–1! :partying_face:

2–1! :v:t2:

3–1! Nu utklassar vi de där dokusåpastjärnorna.

1 gillning

Nu United. Det här måste ju vara elvan som är så nära det ETH har tänkt sig som han kan komma. Kanske är det till och med bättre än vad han tänkt sig då Mainoo visat sig extremt bra.

1-1 är dock närmare än 2-0 :sweat_smile:

Ser bra ut så här långt. Men snart släpper vi… nu straff…

1-2. :poop:

Vi har ju sett några tvåmålsöverlägen förvandlas till sand så risk för det idag igen.

Funderar på om det beror på att jag kollar. United tenderar spela bättre när jag inte kollat så kanske är bäst att knyta benhögen i snarklådan :thinking:

1 gillning

Men nu känns det bättre ingen. Stängde du av? :grin:

Räckte med att jag hotade med det för att United skulle skärpa sig. Fasen, har jag XMS effekt på United? :joy:

1 gillning

Nu kan du vara lugn @xms67 , nu har vi kung Maguire på plan, ska vi gissa på att han hinner göra hattrick på knappa 5 minuter?

Det är väl bara vi som inte kan vinna en sådan här match och dessutom byta in en spelare som Maguire..:frowning: