Premier League 2023/2024

Tyvärr ett klokt beslut av både Elanga och United. Det var som att Elangas utveckling avstannade. För övrigt var hans uttalande väldigt fint: ""Det finns så många spelare och personal som har spelat en stor roll i att hjälpa till att göra dessa drömmar till verklighet och stöttat mig till att utvecklas till den man jag är idag. Jag kommer att vara evigt tacksam för var och en av er. Från det ögonblick jag såg en match från Stretford End som ung pojke har jag vetat att United-fans är speciella."

"Vi kommer alltid att ha "Rhythm is a dancer". Det betydde världen för mig och min familj varje gång vi hörde den sången. Det finns inte tillräckligt med ord för att tacka dig för det otroliga stödet. Det är rätt tid nu för det perfekta nästa steget i min karriär. Jag är någon som lever för fotboll och jag måste vara på planen varje vecka och göra det jag älskar."

"Jag är 100 % redo att komma igång, spänd på vad som kommer härnäst och lika fast besluten som någonsin att lyckas!

Tack @manchesterunited :heart:"

4 gillningar

Nu måste man snart börja titta på någon SPL match ... Henderson följde peng......... Nu utmaningar. Men råkade få en löneökning på 500000 i månaden

1 gillning
1 gillning

Scannat av nätet och det verkar stämma. Isåfall är det extremt bra. Då har vi ny förstaklassmålvakt. Förstärkt mittfältet både via köp och akademi och nu det viktigaste, en anfallare. Inte en 34-åring på lån eller free transfer utan en scoutat 20-åring.

Att sedan modern fotboll blivit som brädspelet Monopol där köp är helt nödvändigt är en sorg i sig. Så kanske det varit i evigheter, men nu är det en så naturlig del av fotbollen att jag sitter här och hoppar av iver. Och då har vi ändå en stor fest här hemma just nu. En av Sveriges största Arsenalsupporter är här, nu ska jag förstöra kvällen för honom..:smiling_imp:

1 gillning

Det där är tråkigt. Han verkat slagit igenom för A-lagsspel just nu och så borta med en skada, tråkigt tråkigt. Himla tur att vi köpte Mason Mount.

Money

Edit: jag undrar hur länge SPL kan fortsätta pumpa in spelare....

Premier League i all ära men redan på fredag börjar älskvärda Championship med toppenmatchen Sheffield Wednesday–Southampton FC.

Glöm inte vinägerchipsen!

2 gillningar

Åntligen!

1 gillning

https://twitter.com/futbolcheisea/status/1687796322374492161?s=46

:flushed:

Blackburn inleder säsongen starkt. 2–0 efter en halvlek mot West Bromwich Albion. :rose:

1 gillning

:grimacing:
Han har haft det lite tungt i försäsongsmatchera. Detta misstag kan alla göra, men går det lite trögt är det ofta sådant här som sätter sig i skallen.

1 gillning

Højlund är klar. En Unitedsupporter sedan barnsben. Svårt att veta om han är värd sitt pris, men skulle säga att han fyller en superviktig lucka.
Med Onana får vi en målvakt vi behöver, med Mount en mittfältare av rang och med Højlund en anfallare vi inte haft på flera år. Uniteds transferfönster får härmed väl godkänt. Dessutom verkar Mainoo slagit igenom men skadat sig tyvärr.

Denna säsongen tänker jag att det faktiskt är dags för fina Arsenal att vinna. Jag har hållt på dom sedan mitten av 80-talet och några bra år har funnits men nu var det ett tag sen.

2 gillningar

I dag kan de ta första titeln för säsongen:

1 gillning

Gött e de. Så bra med första titeln för året säkrat

1 gillning

Väldigt skönt att fylla på i prisskåpet, håller tummarna för en rejäl buckla nästa vår.

1 gillning
2 gillningar

Kunde jag aldrig tro...

...han sparkar väl lite boll där ett år...sedan blir det Saudi