Premier League 2021/2022

1,15 miljarder…:flushed:

En värvning några divisioner ner:

Ipswich Town värvar artisten Ed Sheeran.

3 gillningar

Det går bra nu @Stefan_Sandstrom.

nej men va fan!!!

1 gillning

Härligt att Tottenham är bra på något. :bank:

Liverpool :heart: Sonos:

Så kul när man vet vad @Stefan_Sandstrom tycker om Sonos.

1 gillning

men… va… i… helvete

1 gillning

Du får byta klubb. :wink:

hahahahahahahaha ja… får bli så

2 gillningar

Det är bara att gratulera Southampton till en bra värvning:

:wilted_flower:

1 gillning

Tycker ändå att eran unga forward Tyrhys Dolan ser pigg ut och läste även att ni skulle vara intresserade av Obafemi från just Saints så kan nog bli bra tillslut ändå :facepunch:

Vi åkte ur ligacupen i går mot ett League Two-gäng. :grimacing:

Ja jag såg det, får se det så att nu har ni en cup mindre att lägga energi på och satsa hårt på ligan :wink: :stuck_out_tongue:

1 gillning

Ska inte vara något större problem att resa till England om man är fullvaccinerad nu:

  • testa negativt för covid-19 inom tre dagar före avresa till England
  • fylla i en ”passenger locator form"
  • testa sig senast dag 2 efter ankomst

Största problemet är väl ”passenger locator form”. Om någon annan på flyget man rest med visar sig vara sjuk så blir man kontaktad och ska självisolera sig i 10 dagar. :grimacing:

Jag skulle nog avvakta med fotbollsresor tills senare.

I kväll är det säsongspremiär:

:soccer: Brentford–Arsenal
:stadium: Brentford Community Stadium
:alarm_clock: 21:00
:tv: V Sport Premium och Viaplay

3 gillningar

Det här är så underbart. Bästa tiden på året. Alla förhopppär på topp och ivern är på ett barns nivå.

Jag har till och med bokat om en inbjudan. Vi var hembjudna till ett par kompisar som byggt en pool på poolparty imorgon em…:scream:. Men med lite lirkande och kommentarer som, jasså du jobbar på fredagen men det gör jag också och det är inga problem för oss att komma trots det…:sunglasses:. Vi kan väl i värsta fall köra något möte från poolkanten om det krävs…:partying_face:

Jag tycker att det är lite stressande att man kan välja att se vilken match som helst på lördag. För mig som inte håller på någon klubb i Premier League är det svårt att välja.

För jag föreslå

  • Man United kl 13:30, en självklarhet
  • Chelsea kl 16:00 då jag tror de kan överraska bland topplagen
  • Liverpool kl 18:30 då Liverpool är det osäkraste laget bland topplagen

Sedan är jag mycket nyfiken på Brentford. Jag hoppas verkligen de klarar sig.

  • Ja, hatmatchen Manchester United–Leeds (rosornas krig) kl. 13:30 får man inte missa.
  • Tror Chelsea–Crystal Palace mest blir spel mot ett mål (Chelsea vinner Premier League den här säsongen) och lutar därför mot att se Everton–Southampton i stället klockan 16:00. Framför allt om Southampton har nyförvärvet Adam Armstrong (från Blackburn) på topp.
  • Liverpool ser man alltid i hopp om att @Stefan_Sandstrom ska få använda bajsemojin.
1 gillning

Så southampton vill bli nerflyttad en liga alltså.