Politisk debatt

Tackar som frågar. Försöker hänga med och inte minst förstå hur det kunde rulla på utan att det avslöjades tidigare.

Det är väl ändå en ganska grov anklagelse? Var i ser du liknelsen?

1 gillning

Valfusk bl.a. Men det är som vi vet helt ok när det kommer till Socialdemokrater nuförtiden, man kan till och med komma så långt att sitta i regeringen och bli minister.

Starkt jobbat att få till jämförelsen mellan en republikansk mytoman och Shekarabi och sedan vidare till socialdemokraterna som parti.

Har du redan en bag-in-box du sippar på dagarna i ända nu när du lämnat jobbet?

1 gillning

Haha, nej, men bra försök. :slight_smile:

1 gillning

Gott att höra.
En av mina barndomsvänners pappa (som förövrigt alltid varit väldigt påläst och kunnig inom det mesta) gick det rätt utför när han gick hemma. Drack en del vin och satt mycket på suspekta forum samtidigt som frun jobbade och barnen var utflugna. Han har blivit konspirationsteoretiker av rang och på det rättshaverist.

Nu är ju inte teknikveckan ett suspekt forum (confirmation-bias) men vill bara skicka med en heads up :slight_smile:
Värna dina intressen :slight_smile:

1 gillning

Ett stort problem väl sammanfattat på två minuter

Barbados premiärminister om korruption
https://www.instagram.com/tv/Col2-xNAHSL/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

1 gillning

En vän för många år sen (~15) gick samma väg, oerhört intelligent människa men fastnade i konspirationsteorier och sen "försvann", han bor dock kvar på samma adress. Som tur är har han ingen familj som drabbas.

Ja, man ska ta hand om sig själv (och sina nära). :slight_smile:

1 gillning

Jag tycker inte att Shekarabi nåt upp till fotknölarna på Santos. Kommer inte ihåg Shekarabis eskapader fullt ut och vad som var anklagelser och vad som var bevisat, Inget jag ursäktar, men inte en svensk Santos i min värld.

Behave.

3 gillningar

Såvida han inte drabbats av psykisk sjukdom så kanske det är just detta som är problemet :disappointed:

1 gillning


Hoppar blomkålen idag men helt ok soppa!

2 gillningar

Det finns ju mer än en anledning till varför man hoppar SAS loungen. :joy::joy::joy:

Ska vi föra en politisk debatt kring soppan?

1 gillning

Esse kan ju få in politik i en svamp. :joy::joy:

Politik är ju ofta en riktig soppa. :man_shrugging: :laughing: :laughing:

Brun sörja :sweat_smile:

1 gillning

Du äter väl bara röd-grön röra :sweat_smile:

När det kommer till grönsaker föredrar jag vithet framför allt!

Är inte detta väldigt märkligt?
Min bild är att vi saknar folk till låglöneyrken, ganska radikal höjning

De vill bland annat att lönenivån för att få komma till Sverige ska höjas från dagens 13 000 till medianlönen på 33 000.

1 gillning

Vi saknar inte folk till låglöneyrken, vi har ju hög arbetslöshet bland lågutbildade.

3 gillningar