Politisk debatt (2021–2022)

Nåja.

Annars har hon ju varit mindre på Twitter sedan hon gick med boxvin i Almedalen :wink:

Så nu är vi på nivån att kasta skit på politiker. Istället för att ens försöka upprätthålla imagen av att diskutera sakfrågor.

Snyggt jobbat!

2 gillningar

Här tror jag S och M är stoppklossarna. S går nog snabbast att lirka ur låsningen, frågan är om M orkar? Både S och M är ju livrädda för kritik från Sd om att några på landsbygden blir förlorare.

1 gillning

Nu vet du säkert detta, men det var ju en satirartikel som satte igång det ryktet. Hette inte polisen något med anal? Hittade ett klipp på artikel...

2 gillningar

6 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Flams och trams

Ja jag vet. Glömde sätta glimten i ögat. Åtgärdat nu

1 gillning

Titta en röd linje…

1 gillning

Ljusblå snarare :slight_smile:

I denna tråden är allt tillåtet.

Då är det väl även tillåtet att kommentera dålig smak :slight_smile:

Om det tillför dig eller någon annan något så go for it. :rofl:

Ja gud ja, men det är också tillåtet att kommentera på en kommentar som är en kommentar på dålig smak :slight_smile:

1 gillning

Känns som en överflödig fråga så många bajskorvar jag fått för dålig smak. :joy::joy:

PoopDanceGIF

2 gillningar

Verkar råda ett missförstånd. Är inte detta en nutella-emoji?!

Är det därför mina dejtar slutar svara när jag bjuder in dem på :waffle: och :poop:?

Sad First Date GIF by Originals

2 gillningar

Hade haft besök av en valarbetare när jag var och tog ett kvällsdopp. Sammanfattning:

  • M-disktrasa
  • sänkta bränslepriser
  • värna jakt och skytte
  • bevara veteranbilskulturen

Otroligt urval av frågor för att kryssa just henne. :joy:

2 gillningar

Om jag skulle rösta på M, så hade jag definitivt kryssat henne på grund av just jakt och skytte som hon är väl insatt i.

Men det finns fler som är lika insatta i andra partier som tur är.

Så kan det för all del vara. Men jakt och veteranbilar känns - inte ens i Värmland - som de hetaste politiska frågorna inför valet. Snarare hennes förmodade fritidsintressen.

Och en M-disktrasa? Sådant använder väl väljarna RUT till? :thinking::wink:

2 gillningar

Veteranbilar kanske inte är så stor grej men jakt är rätt mycket diskussion kring varg och älgstam som måste hanteras politiskt.