Polestar 2 – nya elbilsfavoriten

Får detta

Fungerar bra, hade dock lite strul i går.

Weird, loggat ut/in? Annars är det väl bara att avvakta.

Blev urloggad...nu kommer jag inte ens till inloggningen.

1 gillning

tur man inte använda DK idag :slight_smile:

1 gillning

Kan vara att de har något problem, appen startar men den ena fliken visar ett fel.

Min fungerar.

Verkar som 2.8 är påväg? Såg någon pekats innan på Facebook med lite nytt smått.

Någon som vet mer?

Såg det också men kan inte hitta någon källa. Men lär vara på gång. :slight_smile:

1 gillning

Eh?. 2.8 kom ju just

Appen funkar fortfarande inte

2.7 var det som kom. :slight_smile:
Verkar vara många som har problem med appen, något server-issue, funkar fortfarande här.

1 gillning

Du är för snabb! :slight_smile:

Hoppsan. Råkade skriva fel. 2.7 kom nyss så 2.8 är väl en bit bort?

Någon på facebook gav en hel lista på 2.8 men den försvann. Så kan varit fejk eller inte.

Fanns bla youtube app typ.

Men vi får se.

1 gillning

Fan på tiden youtube appen kommer. Youtube har ju i sig funnits i bilen sedan dag ett. Men ingen app.

Minns i början man kunde gå "fulvägar" för att komma åt en Chrome browser och youtube...

Men de var riktigt duktiga på att täppa igen sådant.

2 gillningar

Har varit samma med Volvo-appen under dagen. Nu verkar det funka igen.

1 gillning

Nu har jag ingen Polestar men en Google-Volvo. Kanske en workaround om du håller in röststyrnings-knappen på ratten i tre sekunder så tvingar du Siri att gå in före Google för just det kommandot och det du vill borde hanteras av CarPlay och inte Google?

Ja någon skrev också detta i Polestar gruppen så ska prova idag, tack.

1 gillning

Nu står man här i Skellefteå och laddar på OKQ8 snabbladdare, lite dålig fart på detta, undrar om effekten delas mellan två bilar på samma laddare.

Det gör det men det borde räcka till i alla fall 150 kW för båda.

Jag villl ju ha 150 kW för mig, med det priset på kilowatten.. :scream: