Ooni pizzaugn

Parma är nice! :ok_hand:t3: Korv äter man som det är :wink::+1:t3:

Rå korv? Du låter som @severyd som trycker rå denniskorv :smiley:

Fint det! :wink:
Vi kör ju pommes på pizzan med så! :drooling_face:

1 gillning

Också ratar ni ananas och banan. :joy::joy::joy:

1 gillning

Jag kör ananas! :pineapple:

5 gillningar

Alla här älskar pommes på pizzan. Vi kör ofta lokala pizzan Juventus med gyroskött och pizza.
Nån som har bra recept på eget gyroskött? Tänkte köra en sån pizza med pommes. Då tror jag kanske att tonåringen inye kommer att säga att pizzan var god men är bättre från pizzerian. Just för att där är pommes o gyros på :grinning::upside_down_face:

1 gillning

Pizzan ser bra ut ändå trots misären. :man_shrugging:

1 gillning

Inte alla host** @Marcus_Attefors & @Stefan_Sandstrom **host :joy:

Besudla inte oonin med sådant :sob:

men för i helvete… UT FRÅN DENNA TRÅD.

2 gillningar

Lugn och fin nu, bara för att du inte pratar med @Esse behöver du inte gå bananas över lite strimlad potatis. :joy::joy::joy:

4 gillningar

Vart är din ooni? Slagit till på en än?

2 gillningar

Den är beställd. inte fått den ännu och är på resande fot 7 dagar till…borde ha kommit tills man kommer hem

Vilken blev det? :heart_eyes:

1 gillning

koda 16

1 gillning

Fan va fint :heart_eyes::heart::heart::heart::heart:

2 gillningar

ska bli riktigt spännande…

senaste jag gjorde i 480c ugn på sten.

3 gillningar

Ser fantastisk ut! Med oonin kommer du få de läckra leopardfläckarna också! Skall bli kul att se vad du tycker sen!

1 gillning

Jag hoppas detta äntligen kommer ge ett erkännande från fruns pappa. (han är kötthandlare på Capri…så fan inte lätt liv man har)

2 gillningar

Haha sådär ja! Jag tror du kommer få det efter en kväll med ooni och litervis av fint italienskt vin :heart_eyes:

1 gillning