Parma är nice!
Korv äter man som det är 

Rå korv? Du låter som @severyd som trycker rå denniskorv 
Fint det! 
Vi kör ju pommes på pizzan med så! 
Också ratar ni ananas och banan. 


Jag kör ananas! 
Alla här älskar pommes på pizzan. Vi kör ofta lokala pizzan Juventus med gyroskött och pizza.
Nån som har bra recept på eget gyroskött? Tänkte köra en sån pizza med pommes. Då tror jag kanske att tonåringen inye kommer att säga att pizzan var god men är bättre från pizzerian. Just för att där är pommes o gyros på 

Pizzan ser bra ut ändå trots misären. 
Inte alla host** @Marcus_Attefors & @Stefan_Sandstrom **host 
Besudla inte oonin med sådant 
men för i helvete… UT FRÅN DENNA TRÅD.
Lugn och fin nu, bara för att du inte pratar med @Esse behöver du inte gå bananas över lite strimlad potatis. 


Vart är din ooni? Slagit till på en än?
Den är beställd. inte fått den ännu och är på resande fot 7 dagar till…borde ha kommit tills man kommer hem
Vilken blev det? 
koda 16
Fan va fint 




Ser fantastisk ut! Med oonin kommer du få de läckra leopardfläckarna också! Skall bli kul att se vad du tycker sen!
Jag hoppas detta äntligen kommer ge ett erkännande från fruns pappa. (han är kötthandlare på Capri…så fan inte lätt liv man har)
Haha sådär ja! Jag tror du kommer få det efter en kväll med ooni och litervis av fint italienskt vin 
