Nu blev jag riktigt sur

Kan man sin Tom och Jerry vet man både vad katten vill och vad katten är oförmögen att lyckas med. :sweat_smile:

3 gillningar

Förstår det. :slightly_smiling_face:

Katten som brukade bajsa på vår gräsmatta är en ragdoll, känns som att den rasen är avlad för att vara innekatt och därför osäker på hur bajsning utomhus ska gå till på korrekt kattvis. Men just detta exemplar var alldeles för nyfiken för att vara inne, han rymde så ofta att ägarna tröttnade och lät honom bli utekatt. :joy: Flera grannar var irriterade på kattbajs i trädgården efter att han börjat gå ut.

Vi har två norska skogkatter och jag har inte hört något ont ord om dem från grannar, de är snarare väldigt uppskattade bland alla barnfamiljer. :slightly_smiling_face:

Hmm, någon hos Sony Store på Amazon borde byta jobb..

Känns som Grums är något postbilen vill undvika😆

Fick precis åka och hämta frugan då någon idiot stulit hennes elcykel under dagen. Blev ju av med min egen elcykel tidigare i år och fick tillbaka den tack vare en AirTag, att fixa motsvarande till hennes har legat på todo-list sedan dess men inte blivit av. :man_facepalming:

Fan vad jag hatar cykeltjuvar, de förstör allt som är smidigt och bra med att cykla. :face_with_symbols_over_mouth: :poop:

11 gillningar

Haha, nej fan, fungerar alltid finemang :slight_smile:

Hur fäste du AirTag på din cykel?

Klämde in den bakom en plastlucka där elektronik och batteri sitter.

Funderar på en sådan här till nästa cykel till frugan:

1 gillning

Jag har en liggande. Men har inte blivit att man monterat den än. Nu får jag nog ta tag i det innan nån stjäl cykeln

2 gillningar

Gör det idag! :slight_smile:

Börjar bli lite irriterad, backkameran på min Polestar 2 har bytts tre gånger och nu har den strulat i flera veckor igen, men, dagens upplevelse toppar detta.

Satt vid frukost på Kramm och skulle slå på värmen i bilen. 10 minus ute, nope den ville inte. Försökte flera gånger, kommer ut till en djupfryst bil.
Öppnar bagaget med foten (fotsensor) och ska sedan hoppa in i bilen, no luck!
Förardörren vill inte vara med, ej heller bakdörren på samma sida eller främre dörren på höger sida.
Lyckligtvis kunde höger bakdörr öppnas på normalt vis, spänstiga jag fick klättra in och öppna förardörren från insidan, lutad över ryggstöd och mittkonsol.
Nu blev det en stund att sitta i bilen för att töa upp fönster, sedan iväg.

På kvällskvisten var det nästan samma runda, dock funkade dörrarna.

Startat om datorer i bilen, låt se hur det ser ut i morgon..

4 gillningar

Köpte lottor vinst var nummer 25 :joy:

4 gillningar

Släppte nyss av frun på hennes julbord, skulle köpa med mat till oss andra på väg hem, de ville såklart ha Donken. Väl där är glassmaskinen trasig, ovanligt?!
Så det blir lite bittra miner så jag säger att vi kan ju ta det andra donken, problemet är bara att de som har designat den första drive-in:n missat att göra en ”genomfart” om man inte vill handla när man väl är i snurran… så fick lov att vänta igenom hela kön :slightly_smiling_face:‍:arrow_up_down:
Just det, det var milkshaken som var det viktiga för barnen :sweat_smile:
Nu står vi på nästa och väntar på maten iaf :sweat_smile:

1 gillning

Ingen milkshake är lika med sega sig genom kön innan man kommer vidare till nästa McD. Mitt personbästa är tre trasiga maskiner och fick napp på fjärde stället. Frugan ringde efter en halvtimme och undrade om jag låg i ett slukhål. Sa bara att shaken var slut så blev hon helt plötsligt förstående. Ingen milkshake betyder inget McD, sen gammalt.:rofl::rofl:

3 gillningar

Hemma nu och tar fram maten, då har jag fått spicy nuggets, gick ju inte äta :face_with_symbols_over_mouth:
Sonen fick choklad istället för vanilj på sin milkshake.

2 gillningar

Man måste alltid kolla ordern på plats, sen gammalt. :joy:

Ja jag vet, men med tre barn i bilen så blev det inte så, hade ju redan slösat 30 min på den första donken också :disappointed_relieved:

Halva personalen har inga studiedkulder så det blir därefter. :joy:

2 gillningar

Haha exakt, de flesta där har haft tur så :nerd_face:
Men tro mig, jag har försökt dra det här om kvalitetssäkring när de ringt när man klagat​:sweat_smile::man_shrugging:t2:

3 månader senare försöker hon förklara för polisen varför hon inte anmälde dig försvunnen..:sweat_smile:

Jag vet inte vad som skulle vara mest stressande, 3 kids i baksätet eller en hungrig @RolexJocke :joy:

3 gillningar