Var likadant här igår, snackade med ombudet och han sade -"dom kör aldrig ut till dörren..." Surt när man betalar för det men det verka som UPS kör detta i system varjfall mot privatkunder ?
//Daniel
Var likadant här igår, snackade med ombudet och han sade -"dom kör aldrig ut till dörren..." Surt när man betalar för det men det verka som UPS kör detta i system varjfall mot privatkunder ?
//Daniel
14-åringen behöver en läkartid. Men det här skitsystemet att föräldrar inte ens kan boka en tid för +13-år digitalt är helt galet. Vansinnigt.
Ringer då istället. ”På grund av överbelastning är vår telefonkö full. Var vänlig försök senare.”
Och så får man inte säga: Det var bättre förr.
Hade gått fortare för dig att få hem det där om du promenerat till Polen själv o hämtat det
Nä det kom faktiskt i tid.
Och var helt?
Här är jag redo att hålla med..
Känns igen.
Sur och sur.. försökte köpa ett begagnat babygym från tradera för att spara en slant.
Gymmet saknade en del av leksakerna, vilket framgick av bilderna men ej av beskrivingen. Kontentan, var ej dumsnål och köp nytt istället .
Kan man säga att du känner dig lite ur form?
Till saken hör att jag för typ två månader sedan slängde en reservkanna som jag tyckte tog upp för mycket plats i köksskåpet Så hade jag bara varit lika lat som vanligt och låtit kannan stå kvar i skåpet så hade allt varit frid och fröjd
Galet osköna stolar på tåget. Träsmak, ont i ryggen och nacken redan i Sundsvall.
Hög tid att investera i en vettig kaffekvarn och börja köra med riktiga bönor istället. Du kommer inte vilja dricka färdigmalt kaffe efter det
Det har jag också frågat mig🤷🏻♂️
Nuförtiden så går Zoega bort pga dess förpackning.
Vi häller vårt kaffepulver i kaffeburken och slänger förpackningen.
Blir en jura nästa gång det läggs pengar på kaffeutrustning