Nu blev jag riktigt sur (2022)

ja… om det bara fanns ett riktigt taxi bolag som kunde heta taxi stockholm typ

1 gillning

Detta är anledningen till att jag totalvägrar Uber,bolt,Careem å sådant… alltid något skit.

5 gillningar

I Stockhom upplever jag framförallt Bolt som ett riktigt lågkvalitetsbolag.

1 gillning

grejen är den att Uber var riktigt bra i dubai förrut… not so much nuförtiden

Jg har nog 30 bolt-resor bakom mig och detta är första gången jag stött på patrull faktiskt.

1 gillning

Vi hade med stol till han, det var att ingen fick sitta fram :man_shrugging:

Försökt installera mitt 3070 hela dagen. Inte ens att installerar om Windows hjälper…

1 gillning

Uppgraderat BIOS också?

PSU är tillräckligt?

Det skall den vara 650 watt.

Japp

rekad psu är 750 på 3080 kort… så är väl inte omöjligt det är liknande på 3070 också.

Vad har du för moderkort?

Kör du PCIe-förlängning? Kyle på bitwit hade otroliga problem med att hitta en som fungerade där.

just ja… esse skulle väl köra nzxt h1. Den har ju en pcie lyftare… men många som använder den lådan.

1 gillning

3070 drar 100 watt mindre än 3080.

1 gillning

Ett dåligt RAM-minne kan ge nästan vilka symtom som helst. Prova med bara ett i.

Då min fiberdosa lagt av och jag kör med ett 4G modem kan jag inte se TV4 med fotbollsmatchen. Av någon anledning kräver vissa kanaler att signalen kommer från fibern, andra kanaler går bra att se via 4G. TV4 kräver tydligen signal från fibern…:rage:. Absoluttråkigast är att sonen har en kompis här och vi skulle se matchen, det har varit den stora grejen liksom…:rage::rage::rage:

Går det inte att köpa matchen? Via Cmore/Tv4.

Något sådant?