Nu blev jag riktigt sur (2022)

Då kommer du se ut som en villaägare i en större stad i Sverige…:sweat_smile:

2 gillningar

Inte jag men en styck avkomma.

1 gillning

Läst en del om detta :face_with_symbols_over_mouth:
S vill begränsa ISK
En pytteliten del av mig har ibland tänkt “Socialdemokraterna kanske inte är så dumma ändå”, den tanken kommer aldrig mer dyka upp igen…

4 gillningar

Flyttade ena bilen imorse då det är städdag(p-förbud) idag. Knallar hem, jobbar lite och sedan ut för ett träningspass. På lite Ove-manér noterar jag att många bilar står kvar på gatan. Mörknar lite men biter ihop. När jag kommer hem igen står samtliga bilar kvar…:exploding_head:. Ove är nära nu.

Sedan ser jag skylten med texten om att städdagar upphör 15/5. Det vet jag ju. Jag har ju för f_n bott i Stockholm sedan mitten på 90-talet…:rage:

Nu är jag sur på mig själv för att jag i onödan flyttat bilen 3 onsdagar i rad…:sunglasses:

5 gillningar

Här i Gbg är det flytt varannan varannan vecka, året om. Även om man tror att regnet spolar bort allt @Zop

2 gillningar

Körde in fötterna i morgontofflorna, kände hur det brände till i ena lilltån. Tar av tofflan och där ligger det en geting och stirrar surt på mig… kunde haft en bättre start på dagen känns det som…

2 gillningar

Din morgon fick ett betyg av Expressen.

1 gillning

En överstruken geting?

3 gillningar

Verkligen!
Hade ju helst sluppit den recensionen…

Mycket att städa i Majorna? :stuck_out_tongue:

1 gillning

I Australien skakar man alltid ur skorna innan man sätter i foten…:snake:

2 gillningar

Mye bôs

1 gillning

:face_with_symbols_over_mouth:

1 gillning

Är det där paketet med den blixtsnabba leveransen rakt genom Europa…?

2 gillningar

Snart står det Håkan A på parkeringsplatsen utanför ingången hos UPS. :joy::joy:

1 gillning

Yes. Men som vanligt faller dom på målsnöret. Jag har både frun hemma och en kamera på ringklockan men det verkar inte som någon reagerat när dom försökte. :joy:

1 gillning

Man kan inte ta ifrån dem att de är jävligt diskreta när de anländer. :joy::joy:

1 gillning

Kanske är ninjor hela bunten

2 gillningar

Är helt hjärndött att man får bankkortet ur automaterna efter att man fått pengarna i detta landet. Så givetvis glömde jag kortet idag när jag var lite stressad… insåg det när jag kom hem så promenerade tillbaka och det fanns givetvis inte kvar och ingen hade lämnat in det på 7/11 heller.
Är säkerligen inne på mitt 10de glömda kort på 4 år nu… :face_with_symbols_over_mouth:

2 gillningar

Bankomat? Vad är det för nått?

1 gillning