Nu blev jag riktigt sur (2022)

Försökt installera mitt 3070 hela dagen. Inte ens att installerar om Windows hjälper…

1 gillning

Uppgraderat BIOS också?

PSU är tillräckligt?

Det skall den vara 650 watt.

Japp

rekad psu är 750 på 3080 kort… så är väl inte omöjligt det är liknande på 3070 också.

Vad har du för moderkort?

Kör du PCIe-förlängning? Kyle på bitwit hade otroliga problem med att hitta en som fungerade där.

just ja… esse skulle väl köra nzxt h1. Den har ju en pcie lyftare… men många som använder den lådan.

1 gillning

3070 drar 100 watt mindre än 3080.

1 gillning

Ett dåligt RAM-minne kan ge nästan vilka symtom som helst. Prova med bara ett i.

Då min fiberdosa lagt av och jag kör med ett 4G modem kan jag inte se TV4 med fotbollsmatchen. Av någon anledning kräver vissa kanaler att signalen kommer från fibern, andra kanaler går bra att se via 4G. TV4 kräver tydligen signal från fibern…:rage:. Absoluttråkigast är att sonen har en kompis här och vi skulle se matchen, det har varit den stora grejen liksom…:rage::rage::rage:

Går det inte att köpa matchen? Via Cmore/Tv4.

Något sådant?

För att strö salt i våra sår så har jag ett abonnemang på Cmore som jag fick med när jag ökade surfen på mitt Telia abonnemang. Men det har inte klickat in i systemet ännu. Så vilken timme/dag som helst har jag ett gratisabonnemang… Men inte just nu…:cry:

Du missar inget ändå. Vet inte vad Armenien gör på planen men inte är det fotboll de spelar i alla fall.

1 gillning

Så typiskt! Du får bjuda på någon fräsig film från barndomen; Blade runner kanske?

1 gillning

Jag blev så dj_vla sur och förbannad att jag fick koncentrera mig på att inte skälla ut killarna för minsta sak de gjorde... Har lugnat ned mig lite. De spelar badminton. Jag dricker öl. Tack för ditt engagemang och att du försökte hitta en lösning.

Det är ju ändå en väldans tur att det inte är EM...

1 gillning

Lite sent nu kanske, men jag hade kunnat låna ut mitt konto annars!

2 gillningar

Kan du inte se via Cmoreappen i Apple TV? Den borde inte bry sig om du kör via fiber eller inte.