Nytt stenskott på väg hem från jobb. Var i väg till Carglass förra måndagen för ett annat stenskott ![]()
Så tröttsamt. Där måste du väl byta rutan? Det går inte med ”snabblagning”
Jag vet inte , får beställa tid och höra vad dom säger när jag kommer dit.
Både hassel och al är igång här.
Beställt tre paket desloratatine och en nasonex eller liknande ifall om. ![]()
Larmet avslaget så jag försov mig, vaknade trekvart försent. Var nog 20 sedan sist.
Var glad för att du fortfarande kan sova på morgonen, många i din ålder har svårt för det ![]()
Var länge sedan man försov sig nu, har klockan satt på 05:10 men vaknar vaknar nästan varje morgon kl 04:45.
Har nog med åldern att göra att vakna tidigt.
Det här med att gamla människor är uppe tidigt är nog en grej som har förändrats.
Min far brukar gå upp vid 10. Våran dagmatte som är 86 brukar gå upp vid 10-11.
Även andra äldre grannar brukar inte vakna till förrän vid 9.
Dom har helt enkelt följt med samhället och sitter uppe sent och kollar TV/iPad.
Normalt vaknar jag typ 15 minuter innan klockan ringer, men inte idag. ![]()
![]()
Hur straffar arbetsgivaren dig nu då?
Jävligt arg och ledsen över saker jag inte vill prata om.
Och trött på att ha ont överallt och på livet i sig som aldrig kan låta en få ha det någorlunda bra.
Jag kom i tid. Han är skyldig mig skapligt med övertid så även om jag varit sen hade jag fått en pepparkaka. ![]()
![]()
haha fint ![]()
Varför har du ont?
Har haft ont i min högeraxel i ca 4 veckor nu, det strålar ut i armen med.
Sjukgymnasten gjorde ultraljud och såg att det var inflammation i någon säck eller vad hon sa som även går ut i armen.
Käkat tabletter i en vecka men mådde så illa i fredags så jag slutade.
Träffade henne igår och då sa hon att det är svårt att få injektion för det beror mer eller mindre på vem man hamnar hos på VC.
Så tänker istället försöka komma igång ock röra mig mer och se om det gör någon skillnad.
Har också ont i ena örat med jämna mellanrum. Problem med magen och ryckningar i ena ögonlocket sen några veckor tillbaka. ![]()
Min fru har liknande problem (värk i axel). Inte roligt
All vår kollektiva bubblan-kärlek i världen till dig!
Tack ![]()
Nej det suger, speciellt då jag är högerhänt med.
