Nu blev jag riktigt sur (2023)

Då vet man att det är något folk vill ha :smile:
Kan man ens ”dra tillbaka” en annons på tradera ?

1 gillning

Japp innan man har bud.

:poop:

För en tid sedan gjorde jag ett inlägg om en 12-årig tjej som är född och uppvuxen i Gällivare som som skulle utvisas till Pakistan med sin mamma.

Nu är de utvisade dit iallafall. Det skedde redan på flygplatsen att de blev antastade och behövde fly för att de inte hade en manlig beskyddare.

Det gör mig rätt sur/förbannad.

F*n ta migrationsverket.

Vilken ångest. Hemskt

Hittade ”root cause” kl 22 igår

Det var en AppleTv som jag flyttat upp till min mammas hus som fortfarnade fanns kvar i homekit hemmet

Den blev primär hemmahubb. Utan kontakt med mitt Wi-Fi. Inte undra på att allt blev uppfuckat

1 gillning

Vet inte hur riktigt detta är, men tydlige skall det driva runt en hel del stora (reklam) ballonger i luftrummet.

Parkerade igår och zonkoden som angavs på skylten fungerade inte i appen och ingen vanlig betalautomat fanns. Klickade då på den kartnål som fanns på kartan i appen som var närmast där min bil stod vilket innebar gratis parkering efter kl 18.00.

Kommer tillbaka och har fått 600 kr i böter. Bestrider parkeringen men för att göra så (då jag har firmabil) måste jag ha en fullmakt från min arbetsgivare och utdrag från bolagsverket.

Allt detta orkar jag naturligtvis inte med och vill inte besvära de högsta cheferna på mitt jobb som sitter i utlandet. Betalar och kommer vara sur hela dagen, inte för summan utanför at tjag ändå anser mig ha gjort rätt.

3 gillningar

Vad är det med folk som ska stanna direkt på perrongen när det kliver av tåget? :rage:

1 gillning

Skottpengar. :rofl:

3 gillningar

Säkert samma personer som stannar direkt när de gått av en rulltrappa, stigit ur en hiss, svängt in på en parkering, gått innanför dörren till en affär eller sitter kvar i bilen vid pumpen och äter upp korven innan de åker, inte kan ha bestämt sig för vad de ska ha trots att de stått i kö 10 minuter på kondis och glott i mobilen istället för på utbudet osv. Frustration.

6 gillningar

Det här var ju onödigt.

2 gillningar

Eller precis innanför dörren på random butik :face_with_symbols_over_mouth:

1 gillning

Jag gillar personerna som stannar direkt efter en rulltrappa för att kolla lite på mobilen. Helst i rusning också då är det som bäst.

3 gillningar

Ja, helt vitt ute. Väldigt onödigt.

haha bästa ju

Varsågod. Det är så lite så.

1 gillning

Ja inte var det mycket. :joy::joy:

Det är då man ”formar handen som en liten pil” :grinning:.

1 gillning

Tror jag börjar känna av pollenallergin. :dizzy_face:
Svårare att andas med näsan och så bränner det lite här och var. Bah!

3 gillningar