enligt downdector så har tele2 problem
Nya Prisjakt
Gamla "classic" Prisjakt.
I den nya finns inte möjlighet att som användare lägga till och korrigera egenskaper.
Prisjakt har för mig två värden:
- Jämföra priser.
- Snabbt få fram info på produkter och jämföra.
Iom att denna funktion är borttagen så har Prisjakt blivit riktigt dåligt vad gäller produktegenskaper.
Kundtjänst svarar: "Funktionen finns inte på den nya sidan, men det går bra att skicka in det via chatt/mejl om du önskar😊"
Suck. De har helt tappat fördelen av en crowdsourcad tjänst.
Lade en beställning via webhallen, då stod det så här:
När jag fick orderbekräftelsen stod det att en vara inte fanns i lager.
Kollade då lagersaldo på den varan och den skulle finnas i butik nära oss.
Lade den i varukorgen igen men när jag skulle beställa för upphämtning i butik så stod det att den inte fanns i lager ![]()
Beställningar från Webhallen skickas alltid från huvudlager, det är det lagersaldot du får titta på.
Jupp. det stod att den fanns i saldo i huvudlagret, skärmdumpen visar ju till postombud.
Samma sak hände när jag valde "hämta i butik", dvs det stod att den fanns i lager till det att jag lade beställningen...
Come to Sweden , it’ll be fun…
Är på konferens och som den skötsamme man med de ordentliga kollegorna man är, så sitter man på rummet 22:00. Ensam. Och bytte väska, dumt nog, i alla hast imorse och därmed kom vare sig dator, iPad eller laddare med. Så nu sitter man med en iPhone och inget annat på ett litet hotellrum..![]()
Har dock 54% batteri på telefonen efter 20 min stödladdning imorse.
Kämpa. ![]()
Försöker..![]()
Skräckscenario:)
Tips när man bor på hotell och behöver en laddare: Säg att du glömde du din iphoneladdare senast du bodde där.
De har garanterat flera laddare liggandes som tidigare gäster glömt.
Brukar gå fråga också bara, så tar de fram "glömt-lådan" ![]()
Den grafen känns väldigt återkommande på prisjakt, en saftig höjning i januari.
Kan vara så att det laddas upp för ”rea” om några veckor? ![]()
![]()
Man får sätta ett pris man är villig att betala och då slår man till. Tog mig ett halvår att hitta en 32" TV till jobbet för 1995:- då jag satte taket på 2K. ![]()
![]()
De borde köpa kursen Esse's packningsskola. ![]()
![]()
Absolut. Episka mängder tejp löser dert mesta. ![]()
Hue och homekit fuckade upp totalt.
Från helt fungerande till ingenting utan förvarning
Tillbringat två timmar med att försöka komma tillbaka till grundläget
Men mina enheter går inte att styra via Hem. Bara via egna appar
Är Tradera nya Blocket? Hinner inte lägga ut något innan folk vill göra affärer vid sidan om. Varför skulle man riskera att bli avstängd för att någon vill göra en snabb deal?





