Tur att det finns proffs till allt.
Jag har en vän som är prisbelönad författare och jag hittade ett fel i första utgåvan av hans bok som hade gått alla förbi.
Vad glad han måste blivit när/om du påpekade det?
Tror att det handlade om att de som granskade texten inte hade koll på rock och pop. De stavade grammatiskt korrekt ”Guns ’n’ Roses” men bandet stavar det ju fel ”Guns N’ Roses”.
Jag fastnar även i att jag kan tycka att en mening är för vänster- eller högertung. Önskar att jag bara kunde skriva som du.
Det är inte bättre. Jag kan sitta i timmar med en mening som "låter" fel. Inte grammatiskt men på ett poetiskt vis. Meningarna ska flyta och bilda någon form av drömsk alternativ verklighet. Sjukt pretto.
Som svenska fotbollförbundet…
Letar lite TV till grabben nu under BF/BW
Vi kör Philips hemma då vi diggar Ambilight funktionen, och det vill ju grabben (läs pappa ) oxå ha, men va fan, då hittat jag denna infon…….
Att dom droppar Ambilight+Hue funktioen på nya modeller är ju bara … suck
När jag bytte telefon blev det kaos i WhatsApp. Dels trodde jag att jag hade startat den på min nya telefon men det måste ha blivit något fel för WhatsApp var inte aktiverat. När jag aktiverar den så avaktiverades den på min dator. Aktiverade på både dator och ny telefon och då saknas alla meddelanden sedan i torsdags.
Det här har lett till att jag typ nu fick reda på att det är en extra provträning för sonen i ett fotbollslag så att jag måste åka inom kort. Jag hade helt andra planer och var redo att gå ut genom dörren för det när en annan förälder hör av sig och kollar om vi kan låta deras son åka med oss.
Funderar på om jag missat något mer? Vet att jag missade jakten på 10 rätt i vårt stryktipslag. Vi fick 9 rätt och kanske hade det blivit 10 om jag kunnat delta i chatten igår eftermiddag..
Jag ska inte säga så mycket... Men förföljs du av en teknikdemon?
Jag tycker du är inne på rätt spår om jag uttrycker mig diplomatiskt..
Du ställer in i Whatsapp hur ofta den ska ta backup till iCloud. Alla meddelanden som inte är med i backupen försvinner när du byter mobil. Har för mig att standardinställningen är varje vecka.
Hade du vetat så hade du klickat på Säkerhetskopiera nu en gång på gamla mobilen.
Läste om det där för ett tag sedan. Även om jag älskar Ambilight och också kör Philips här hemma gillade jag aldrig denna funktion. Testade att koppla ihop det med Hue i vardagsrummet men det blev för mycket. Blev distraherande när man kollade på TV.
Har du kört med detta mycket?
Kan hålla med, i vardagsrummet blev det lite mkt, men det va frugan som satte stopp till slut😂 tycker ändå att det var ganska effektfullt.
Nu var det mer att ha för grabben i sitt rum, då han lirar lite tv spel o har redan nån slinga o lampor i hue så vore det ballt för honom. Men nu verkar det ju inte gå längre som sagt
Inställningar → Chattar → Säkerhetskopia av chatt
Tack, min var inställd på varje månad.
Fungerar antagligen bara om man öppnar appen tillräckligt ofta.
Jag är ju lite försiktig med app användning.