Nu blev jag riktigt sur (2022)

De har parallella processer där - beroende på om grejerna finns i varuhusen eller om det skickas från centrallagret. I och med att du hamnade på Click & Collect valde du nog hämta på varuhuset innan du fick valen. Vissa produkter tror jag också genererar olika val.

Jag förstår att det finns en ekonomi att släppa fram tokar (Cred till @thor för denna fenomenala begrepp) och låta dem prata fritt och sedan själv slå sig på bröstet om att "man låter alla komma till tals". Men det finns en anledning varför kommunikation behöver redaktörskap.

2 gillningar

Det jag skulle köpa fanns inte på click och collect. Jag la det i varukorgen och sedan för att betala. Där angav jag mitt postnummer för att se mina alternativ.
Nu när jag kollar igen så verkar det inte gå att beställa det via postpaket överhuvudtaget.


Skumt att de inte kan skicka sängkläder på posten.

Min fru maratontittar på Spökjägarna med Jonte och Jonna!

Det är banne mig skäl för skilsmässa

5 gillningar

Det borde vara förbjudet att göra sådana program. :joy::joy:

2 gillningar

Det finns blå kylmoduler att köpa på apoteket. De blir iallafall lite kallare än den luften runtomkring på sommaren.
/Maria

1 gillning

Särskrivet extrapris måste vara modern av hur fel särskrivningar är :slight_smile:

4 gillningar

Det och kassapersonal :smiley:

3 gillningar

Det kan iofs vara synonymer :slight_smile:

Sjuk syster tycker jag platsar på listan..:sunglasses:

3 gillningar

Mörk hårig tjej.

1 gillning

Internet nere, kundtjänst stängd, älskar Tele2.
Längtar tills vi får fiber indraget..

3 gillningar

Minns hur det var med Tele2 (Com Hem). Ofta gick det ner inför helgen och var inte löst förrän på måndagen.

Jag hade Tele2 10 år innan BBB köpte upp något för att sedan bli Telenor. Tele2 fiber är det bästa jag haft! På dom 10 åren var det aldrig nere! Det var dock många år sedan så nu kanske det ser annorlunda ut.

Så fort jag fick Telenor började allt gå ned lite då och då.

Har haft BBB fiber sen 2006 som nu är Telenor, kan inte minnas att det varit nere någon gång.

1 gillning

Du har tur vännen! Mitt gick ned så ofta så jag gjorde en hemsida om hur dåliga dom var för länge sedan :smiley:

1 gillning

Tele2 (Com Hem) via deras egna uttag (ej fiber) var/är skit.

2 gillningar

Det har nog hänt en hel del med Tele2 på senare tid. Minns att dom sålde av all fiber för många år sedan. Det var då vi gick över på BBB för att sedan bli Telenor.

1 gillning

Då är man inte ensam iaf.

1 gillning