Nu blev jag riktigt sur (2022)

Internet tillbaka, får man hoppas det inte sker några fler avbrott under helgen. :slight_smile:

4 gillningar

Var just hos sjukgymnasten som konstaterade att jag hade tennisarmbåge, fan grabben och jag ska ju börja spela seriepadel om några veckor.... :rage:

2 gillningar

Jag hade bara problem med det någon enstaka gång... Jag fick mera problem när jag fick fiber. Min Linuxdator som jag fick för några år sedan i födelsedagspresent funkar inte att använda med fiber. Jag installerade om Linux och jag kunde bara installera Linux från cd-skivan och en uppdatering sen funkade det inte att uppdatera... :angry: Den datorn som jag ringer med slutade också att funka... Nu förstår jag varför listan för hörselskadade blev nerlagd. Många hörselskadade och döva har dött för att de eller deras anhöriga inte har kunnat ringa ambulans när de blev sjuka p.g.a. att internet inte funkade... :angry:
/Maria

Hoppla. Var hittar man siffror på det?

Måttligt irriterad när det stod att jag skulle få mitt paket idag vid 10:30 och att det sen ändrades till imorgon klockan 11. :face_with_raised_eyebrow:

Samma för mig men det var på grund av att alla budbee boxar var fulla :frowning:

Hur fick du reda på det? :open_mouth: Kör också Budbee.

Dags för en verklighetskontroll? :rofl:

1 gillning

Stod i appen (iOS), den röda stora rutan där det står det med liten text varför

Hmm, drog ner appen nu men där är ingen röd ruta. Funderar på om jag ändå ska ändra skåp till det vid mina föräldrar. Folk är för otekniska där ute för att använda Budbee...

Röda rutan var kanske fel beskrivning , om du går in på order details (klickar på sändningen i listan på startsidan) så är det rött längst upp istället för grönt och där stod den texten
Jag vågar inte byta tillbaka till gamla skåpet nu för då får jag inte grejorna idag :stuck_out_tongue:

gräddfil ? :laughing:

Aah ok, det står inget alls så vet inte varför dom ändrade leveranstiden.... men ska ändå ut dit imorgon så kanske mindre stressigt för mig om jag väljer skåpet där.
Men blir lite nojjig. xD
Paketet är ju i Härryda sedan 6:20 i morse vad är problemet liksom....

1 gillning

Yep, hur löser du detta? :slight_smile:

Tesla är tydligen brutala (mot personal och kunder) att få ut bilar vid månadsskifte/kvartalsskifte och ger gärna en bil till någon som behöver om det finns någon som står som en köpare inte kan hämta av en eller annan anledning innan månadsskifte.

1 gillning

Jag har nästan 0 intresse i bilar men jag åker gärna med andra. Bilen bör dock ha vissa egenskaper enligt mej. Den får gärna vara blå och inte låta så fort bilföraren kommer för nära någon annan bil. Det blir jag irriterad på. Bilföraren bör tänka på det själv. De gjorde de flesta bilförare förut ialla fall. Alla bilförare krockar ju som tur var inte. Den bör också ha kyla i bilen på sommaren och airbags är också bra att ha i bilen så att man inte vaknar upp på sjukhus totalförlamad och gravt hjärnskadad om bilföraren skulle krocka!
/Maria

Bring lastade mitt paket för utkörning 20/12 kl 8:00.

Det kom 27/12

Och kundtjänst tyckte att jag skulle ha förståelse för att terminalen hade vissa utmaningar

Då blev jag faktisk arg igen.

1 gillning

Vill inte komma här och vara hård mot din dotter, men för mig som utomstående låter det i första hand mer som en fråga om bristande ansvar snarare än bristande bilintresse?

2 gillningar

Det kanske var många sjuka... Människor har ju börjat bli väldigt närgångna nu igen ... När jag åker buss så är det en del som trampar på min hund :dog2: igen. Inte konstigt om han nafsar dem. :angry: När jag åker hiss så säger jag att jag vill åka ensam för min hund kan bitas. Jag gör också stopptecken ifall de inte hör. Jag forskar om hörande och vet att hörande inte hör alla gånger.
/Maria

Utmaning på ett forum!

1 gillning

Det är nog inte så mycket ansvar huvudtaget i denna fråga. :sunglasses: