Nu blev jag riktigt sur (2022)

Inget man vill ha i staken med andra ord. Nog med låga skämt nu

1 gillning

Lysande konstruktion. :sweat_smile:

1 gillning

Hahahahahahahaha!!!

Jag dog lite en stund.

Frun: Den var ju upp och ner.

Vad är det för fel på rättssystemet i Sverige? Borde man inte bara spärra in en sån här man och kasta nyckeln? Helt sjukt ju.

Jag hittar inte mina AirPods!

Vet att jag vaknade med dom i öronen i lördags morse, stoppade dom i sitt case, men sen vet ifan var dom tog vägen, dom verkar va i sovrummet när jag kollar i Hitta-appen, men har vänt upp och ner på de..

Åkte till Elgiganten och köpte nya idag, fast gen 3, men dom sitter inte lika bra, så nu lider jag av både att mina gamla gen 2 är borta och buyers remorse på mina gen 3… :roll_eyes::slightly_frowning_face:

Kanske kan skulle ringa Saida

Du jan väl via Hitta få Airpodsen att ge en ljudsignal ifrån sig om jag inte minns fel.

Tja… hon är död…

Inte om de är i fodralet. Bara senaste pro som även fodralet låter har jag för mig.

1 gillning

Beställde snus. När paketet kom saknades nästan hälften av vad jag beställt. Men det upptäckte jag inte förrän efter par dagar. Tänkte att jag får kolla fakturan/Klarna. Det tog väl ytterlige något dygn innan jag fick tummen ur. Fakturan var på full leverans. Sedan tog det väl något dygn eller två innan jag kontaktade Snusbolaget.

Ni vill de att jag fotar kartongen. Det är bara ren slump att den inte är slängd efter så många dagar. Jag blir sur på att de inte bara litar på mina uppgifter. Beställt enorma mängder under lång tid. Aldrig klagat, aldrig missat en betalning. Men nu ska än det ena och än det andra dokumenteras. :rage:

Att de är supertrevliga i sina mejl kompenserar inte strulet.

6 gillningar

Så är det nuförtiden då det finns en massa bluffare. Då får de ärliga strula.

1 gillning

En trolig process är att den jättetrevliga kundtjänstmedarbetaren sedan behöver prata med sveriges suraste logistikansvarig som kommer kräva en massa bevis och därmed är den jättetrevliga kundtjänstmedarbetaren bara lite förutseende :slight_smile:

1 gillning

FAN, nu åkte jag på feber och hosta. Förra veckan var fru och dotter helt däckade, jag förskte udnvika det med alla medel, sova i annat rum ,inte vara nära osv...
Men idag när jag skulle förbereda skidresan så small det till.....
Och trolkgien kommer grabben inte undan, och blir sjuk lagom tills man är redan i fjällen och ska åkla...
Får hoppas jag frisknar till tills på torsdag. :face_with_symbols_over_mouth: :face_with_symbols_over_mouth: :rage: :poop:

Skulle ha lite avslutning imorgon med kollegorna med lite Secret Santa julklappar...

1 gillning

Jag har klarat mig från covid-19 sen pandemins start men nu två dagar innan jul får man se sig besegrad :frowning:

4 gillningar

Kontaktade Webbhallen direkt (den 14:e) och ingen har hört av sig ännu :rage:. Hur länge ska man vänta?

Prova kontakta dom via chatten och referera till ditt ärende , förhoppningsvis kan de skynda på ditt ärende

Har gjort de, men de hänvisar till supporten och det är lång handläggningstid ich.

En ny superglad kille hörde av sig och utan att referera med en stavelse till tidigare konversation frågade han om jag ville ha de saknade dosorna eller pengarna tillbaka. Nu är snuset snart framme.

2 gillningar

Fick mail idag med retursedel och information om att de byter ut den till en ny. :smiley:

2 gillningar

Ikeas urusla e-handel. Det jag försöker beställa är för litet för hemleverans så då funkar bara click & collect. :man_facepalming:
Har Ikea inte hört talas om postpaket, Instabox mm?

2 gillningar

Fick feber häromkvällen. Den toppade strax över 40°C. Länge sen jag mådde så dåligt. Börjar repa mig nu, men tanken var ju inte att vara här hemma nu. Dessutom har Budbee tappat bort en av fruns julklappar.

Nu har jag surat klart och hoppas på ett perfekt 2023 :grin:

3 gillningar