Nu blev jag riktigt sur (2022)

Har jag sagt att jag glömde jobbdatorn hemma. Det gör mig riktigt sur och improduktiv. Och ännu har jag inte hittat någon annan än mig själv att skylla på..:sunglasses:

Bättre att den är hemma än att du glömde den i en taxi.

1 gillning

Så sant så..:grin:

Vi borde ha en tråd som heter "Nu blev jag lite småsur, knappt sur, men jag vill ändå dela med mig utav en fadäs-sur"

Doppade den vita tygsladden i kaffet.


Fadäs sur :sweat_smile:
Bra uttryck :+1:

Eller inlåst hos svärmor som inte vill ge dig sina nycklar och din uppsättning är borttappad :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 gillningar

#airtag. :joy::joy:

Älskar Audi!!
Bilen som skulle byggts V15 först, blev framflyttad till V40, frågade lite nu igen om det fortfarande är V40 som gäller, nix, mars-april nästa år är planen nu.. RIDÅ! :rage: :rage:

1 gillning

Vad är detta?

Hur framgår det att de som "flyr" är ledare som samlat in pengar? Skärmdumpar med övermålade bilder och pålagda undertexter känns väldigt förtroendeingivande. Oklart vem som tjänar pengar på vad.

Har Kjell Eriksson helt tappat det sedan Pippirull-tiden?

Twitter har inte varit snällt mot min underbara vän Kjell.

Twitter har drivit många 90-talshjältar till vansinne.

1 gillning

Utsikten från mitt favoritfönster är förstörd av lyftkranar. Misstänker att det är @xms67 som placerat ut dem för att ha koll på mig. :male_detective:t2:

3 gillningar

Helvete.

De gör alltid prisjusteringar vid denna tidpunkt varje år, så det är inte oväntat.

Korrekt, men hur ska man ha råd!

ja, nivåerna blir högre i år

Jag får börjar ta från lagret…

1 gillning

Skål på det.

1 gillning

Men det ska erkännas att jag har spanat in två flaskor redan - problemet är att de släpps i morgon och på fredag så det är bara att köpa då - med nya prislistan

1 gillning