Nu blev jag riktigt sur (2022)

Du är i Farsta?

1 gillning

Min standard KFC är lite rolig. Men får i princip aldrig det man beställer...Men är ändå kul att testa nyasaker

2 gillningar

Du får sluta sluddra när du beställer. Ta ölen efter KFC.

Kan vara där problemet ligger

2 gillningar

Blev mest sur på mig själv men det får man väl också bli i den här tråden? Hoppade på fel tunnelbanelinje och upptäckte det väldigt långt bort (NC-hörlurar).

3 gillningar

Jagar just nu en man jag tror jobbar för dig. Kastar pommes på honom. :sunglasses::sweat_smile:

2 gillningar

Klantigt av honom att bli upptäckt. Han får sparken direkt.

2 gillningar

KFC är det verkligen värdigt en civiliserad karl?

Man blir lite för kletig om fingrarna..:sweat_smile:. I Tyskland skickar de med en våtservett..:+1:
Tyskland, ett Sverige för vuxna..:sunglasses::grin:

germany dancing GIF by Team Coco

Kommer bli så bra detta!

1 gillning

At Work GIF

Schenker, ni brukar ju vara så bra :sob::-1:

steve carell GIF

Fed Ex Delivery GIF by MOODMAN

Hela veckans (okej, bara dagens, eller ja, eftermiddagens) planering sprack
Season 4 Episode 13 GIF by The Office

Ännu en gång irriterad på idiot i bil, den väljer att köra ut rakt framför mig när den har väjningsplikt och eftersom ingen mötande kör jag om så jag slipper hänga mig på bromsen.
Sen på bron för idioten för sig att köra om mig i sista sekund även om det inget ger då det är massa bilar framför…. Och sen sitter någon i baksätet på vänstersidan och kastar ut massa skit ut fönstret.
Tur jag har semester men sånt här gör mig vansinnig….

5 gillningar

Körde in på en parkering utanför Netonnet. Nästan fullt på parkeringen.

Samtidigt kör en annan bil in från andra hållet (två rutor med kortsidorna mot varandra). Han ser att jag är på väg in i "min" ruta, men fullföljer ändå sin plan att köra igenom till "min" ruta för att sedan stå så att han kan köra iväg utan att behöva backa. Jag har typ 50 % av rutan och han 30 % när vi båda stannar. Han blänger surt på mig och jag avvaktar. Uppenbart tycker han att det rimliga är att jag ska backa ur rutan och parkera någon annanstans hellre än att han backar tillbaka till sin ruta för att jag också ska få plats.

Till slut backar han lite ilsket tillbaka till "sin" ruta och lämnar bilen lite halvsnett. Hade förberett på mig att han skulle bli konfrontativt ilsken, men det slapp jag som tur var. Klassisk surgubbe!

8 gillningar

En gokart på allmän väg får man köra om på båda sidorna och för den gäller alltid väjningsplikt. :joy::joy::joy::joy:

1 gillning

Pfff
Har ändå michelindäck, brum brum!

1 gillning

Gott att du inte köpte Kinadäck för då kör man med livet som insats. :joy:

1 gillning