Nu blev jag riktigt sur (2022)

Nej för fan! Här är det kvalitet.
Japansk bil och grymma däck.

1 gillning

Bra jobbat!

1 gillning

mario kart GIF

2 gillningar

Ser ju nästan ut som en Yaris som är på väg om. :joy::joy:

Om man är i Tokyo kan man ju helt plötsligt se 20 sådana där i grupp, susa fram i staden på natten.

På dagen också. Jag har sett det, ser superfestligt ut. Och superfarligt :grin:

1 gillning

Okey, dagtid har jag aldrig sett. Tänkte det tillhörde den syndiga Tokyonatten..:sunglasses:

Köpte precis en kaffe på Köpenhamns centralstation för 35 danskar vilket är ungefär 40 000 miljarder svenska kronor och det var det värsta jag någonsin smakat.

1 gillning

I Danmark köper man inte kaffe där köper man öl, sen gammalt. :joy::joy:

6 gillningar

Jag tror att jag hittat felet :thinking::joy:

Schenker!

That Sucks The Office GIF

1 gillning

ECCO-butiken på outlet i Stockholm, kassören och kunden pratade tydligen samma språk, fantastiskt, vilket underbart möte, att man sket i att kön växte och talade i 20-30 minuter hur man skulle använda tandbleknikngstandkräm för att hålla skorna i bra skick var viktigast, övriga kunder sket man i fullständigt. Kön växte, det blev inga skor. Synd på övriga anställda som hjälpte till med att ta fram skor som passade osv..

FU vissa anställda på Ecco - Stockholm Quality Outlet Stockholm Quality Outlet. Hoppas ni läser här.

Sommarjobbare?

Man vill ju ha valuta för de höga fraktkostnaderna. :joy::joy::joy:

Så det är vad 35 danskar är värda idag? Det går utför med hela landet. :joy::joy:

Nä, grejer till bilen.

Haha, jag menade som jobbar på Schenker :slight_smile:

Tror vi hittat den skyldiga!

Jag är sjukt förtjust i Varma koppen - Redd Kycklingsoppa. Tyvärr har den varit slutsåld i flera butiker de senaste veckorna. Det är väl materialbristen som slår till..:sunglasses:

Jag har sparat en kartong med en påse i, som jag hittade för några veckor sedan, för att kunna njuta vid rätt tillfälle. Tillfället kom nu. Fixar till soppan och vet att det blir en liten högtidsstund. Men när jag tar första sippen upptäcker jag att det är inte alls kycklingsoppa, det är potatissoppa. Någon har lagt i en påse potatissoppa i min Redd Kycklingkartong..:rage:

Nog för vi går mot bistrare tider, men potatissoppa..:man_shrugging::rage:

1 gillning

Du måste ha ett helt underbart, perfekt liv när en sådan sak kan göra dig sur :wink:

3 gillningar