Nu blev jag riktigt sur (2022)

Detta var den absolut bästa tekniken när man jobbade som bartender. Nyktra människor som är otrevliga är en grej men efter ett antal öl så när de en ny nivå. Bemöt dem som om de var din vän och de orkar inte hålla på utan går vidare.. oftast.

3 gillningar

En lär sig att bli lite avtrubbad med åren men det dröjde till jag var iallafall 35 år.

När folk är irriterade är det nästan alltid den som är irriterad som är osäker. En del av människans dubbelnatur.

2 gillningar

Kollegan som är teamleader är väldigt bra på det, han säger ju det själv att det bara är ett jobb och att jag borde skita i det.
Han kallar sig själv för kärringtämjare och är faktiskt väldigt bra på att bemöta dom på det sättet haha.
Många gånger funkar det kanske bara om man är man.

1 gillning

4 år på mig då.

Ja det ligger något i det du säger, helt klart på det sättet.

Så tacksam att jag har er, som förstår och kommer med bra svar. :heavy_heart_exclamation:

2 gillningar

Jag är alltid vänlig hur irriterad än någon blir. Har märkt att personer som brusar upp går ner till normal samtalston snabbt igen då – om de inte rusar ut ur rummet. Har varit med om att personer uppgivet konstaterat att det inte går att bli arg på mig.

3 gillningar

Funkade det med telenors kundtjänst?

Jag förstår dem :sweat_smile:

2 gillningar

Ja, de var alltid vänliga men de höll aldrig vad de lovade.

1 gillning

Blir arg på dig varje gång du pratar om varm frukt!

1 gillning

Jag skulle väl aldrig … :innocent:

1 gillning

För väldigt många år sedan var jag ihop med en tjej som var en riktig ”argbigga” framförallt en viss tid i månaden. En gång var hon så arg på mig att jag blev yr och fick ont i magen. När hon var klar och jag fick en chans att säga något så hör jag mig själv säga ”ja du har nog rätt”. Gissa om det var mer bensin på elden :sweat_smile:

1 gillning

Har sett nästan allt med honom, älskarn karln <3

1 gillning

Jag har slutat blivit arg i trafiken. Nu känner jag mest uppgivenhet när man kör runt och se hur andra gör.
Inte konstigt att Thailand är ett av de värsta i världen. :pensive:

1 gillning

det har blivit bättre här.... eller så har jag bara vant mig

Det är väl inte så många rondeller i Sundsvall? :joy::joy::joy:

2 gillningar

Kanske inte direkt sur men låt oss få ha våra semesterbilder ifred.

Mitt sociala flöde består av vänner. Inte av influensers. Låt oss få bestämma vad vi vill se.

3 gillningar

Den moderna människan kommer snart inte kunna göra någonting utan att vara orolig för att den bryter mot någon influensers uppfattning.

Vi har fostrat de mest välutbildade och individualistiska människorna världen skådat. Ständigt i behov av regler och feedback..:sunglasses:

4 gillningar

Vågar ju knappt göra något som potentiellt kan bryta mot en okänd persons uppfattning som står på andra sidan torget :neutral_face:

2 gillningar

Dottern som är 15 kommer till mig ibland angående min frus Instagram. ”Du måste prata med mamma om vad hon lägger ut. Det är så cringe!” :joy::joy:

11 gillningar