Nu blev jag riktigt sur (2022)

Exakt så det är. :joy::see_no_evil:
Många gånger ljuger folk med när dom säger att dom startat om och så ser man att det var tre månader senast. :grimacing:

Vi som är rutinerade startar om allt innan vi ringer supporten.

2 gillningar

Exakt men det finns väldigt många som tror vi kommer säga annat.
Sen är det ju inte samma sak att stänga av datorn längre men vissa fattar inte den skillnaden…

Vi som är lite mer rutinerade ringer inte supporten. :joy:

2 gillningar

Vi som är rutinerade ringer till @Esse. :joy::joy:

1 gillning

De är nog rädda att du kan mer än dem.

Ibland är man illa tvungen. :triumph:

1 gillning

Ja i det fallet var det nog skev kvinnosyn dock, han ville prata med någon annan men jag sa nej nästa person kommer säga exakt samma sak, så ringde han en extra gång… kom till en av mina kollegor och fick samma info men tog det utan att vara otrevlig.
Kärringen idag var ju inte mycket bättre direkt heller.
Så mycket svin…
Riktigt trött på mitt jobb ibland men det är som det är.

Låter ju helt bedrövligt. Är det internt inom kommunen eller är det allmänheten som ringer in och beter sig? Om det är andra inom kommunen borde de ju få ett samtal med sin chef om hur man beter sig mot sina kollegor.

Det är internt inom kommunen, min teamleader ringde upp shommens chef direkt efter det hände.
Kärringen är skitsamma.

4 gillningar

Måste man ringa support när man kör iPad?

Det kan jag garantera att dom gör! Inte för att du frågade mig haha.
Men hade en kvinna som vägrade starta om sin för hon trodde på allvar att allt försvinner då.

1 gillning

Nej, men när man är kund hos Telenor.

1 gillning

Installationen av routern gick inget bra. Får börja om igen, får bli helgarbete.

2 gillningar

Min motsvarighet till Zops Telenor verkar vara Re:Members Rewardfunktion. Det är helt omöjligt (för mig) att logga in och kundtjänst är dels svår att nå och ger opålitliga svar.

Senast försökte jag mig på att skicka in ett klagomål. Då ska jag fylla i en blankett... som måste skrivas ut och fyllas i för hand och skannas in eftersom den inte går att fylla i via datorn...

De samlar pluspoäng...

1 gillning

De vill väl inte ha klagomål? :joy::joy:

1 gillning

Du kanske får ringa supporten.

1 gillning

Är rädd för att ett flickebarn ska svara och läxa upp mig. :joy::joy:

Flickebarn? :joy:

2 gillningar

Nu ringde tant ”prata med manliga kollegor” igen.
Ska hon ringa varje dag eller. :face_with_raised_eyebrow:

Jag vet att man inte ska bry sig men jag tar saker personligt, så får som en skugga över mig hela dagen när det är något sånt här.
Det var inte direkt en av dom värsta personerna men det stör mig ändå sjukt mycket.