Tänk på stackars @Sevis och andra som inte dricker.
Trodde att alla Coop fick det när de blev hackade.
Det bästa då han inte dricker, då har de ju en bröllopsfotograf. 
I ärlighetensnamn så blir det en drickandes bröllopsfotograf. Men vi älskar han ändå!
Men om ingen skapar konto kan de då fortsätta på den banan, eller kommer de backa?
Nu kan de ju såklart anse sig så stora och oumbärliga att alla kommer vika sig, men om man kan få samma funktioner via någon annan app så kan man ju alltid flytta till en ny app. Men de kanske låser in så att vissa funktioner bara funkar via deras app med konto.
Går, vad jag vet, bara att identifiera sig med BankID i deras app.
Annars hade det fungerat lika bra med appen Mina Paket.
Ja det är ju en bra funktion när någon annan ska hämta ens paket.
Jag trodde man redan hade ett konto när man hade appen installerad. Under profil finns en flik som heter konto. Där hade jag iallafall redan ett konto.
Skulle hämta ut ett paket åt min fru i deras postboxar. Krävs att den som beställt paketet är på plats då den kräver blåtand för att öppna dörren. Försökte lägga in det i min app istället. Då låste den boxen helt och jag var tvungen att byta till upphämtning i butik
. Dessutom tog det två dagar innan paketen kom dit.
Skönt ändå så slipper man lägga till sina alla e-postadresser som Pr-folket använder
Punkcoop
Köpte du någon vinyl?
Eftersom det är sommar och man inte är många på plats blir det mest support och idag har en kärring ringt två gånger som vägrar prata med mig för att jag ställde en fråga som var aktuell för hennes problem.
Så varje gång jag svarar är det ”Jag vill prata med en av dina manliga kollegor” tur för dig kärring att det inte är bara jag här för annars hade du inte fått någon jävla hjälp…
Vad jobbar du med 
"Have you tried turning it off and on again?"
Jobbar som it-tekniker på en kommun, så det är verkligen allt som har med it.
Så även om jag har vissa ansvarsområden är vi här för att sitta i supporten till och från med, vilket vanligtvis inte är några problem men ibland ringer det en snubbe som inte lyssnar på vad du säger för att du är tjej eller en kärring som bara vill prata med killarna.