Nu blev jag riktigt sur (2020)

Hur man skriver ett argt mejl:

Nu har jag kontaktat Bring 30 minuters väntan i telefon.

Saken är så här, jag skiter i vilket bolag ni använder för att leverera ERA produkter, det är för mig som kund helt jävla ointressant, jag köper från ER inte från Bring, när jag köper från ER, då gäller detta från beställning till leverans.

Det är upp till ER att ser till att ER leverans fungerar, det är inte upp till MIG som kund att gräva i hur saker ska levereras.

Ni har valt Bring, jag valde inte ett skit när det kom till vem som skulle leverera, så det är ert jävla ansvar att se till att det fungerar.

Det enda som egentligen gick smärtfritt med det här köpet var att beställa, efter beställning har ingenting fungerat.


Jag har varit trevlig i ganska många mejl, sen fick jag nog.

2 gillningar

Såg en Bring bil i mitt kvarter och den åkte fram och tillbaka utan att droppa nåt paket för att sedan åka härifrån.

Vem har du beställt ifrån?

tvexperten som då är en del i vitvaruexperten.

Men jag är lite allmänt trött på att de som säljer skyller på de som levererar paketen, det är upp till säljande företag att säkra sina leveranser, det är inte upp till mig att ringa och jaga.

1 gillning

Håller med dig.
Även om man skulle få välja leverans sett så är det väl inte upp till kunden att få jaga leveransbolaget…men tyvärr tror nog många det.

1 gillning

När jag väl har fått grejerna ska jag ta ett snack med dom, för sen ska det skriva recensioner.

Tråkigt att det strulade för dig, beställde min tv därifrån för ca 2år sedan och då levererade de inom 2 dagar. Då med PostNords hemleverans.

Hoppas det löser sig!

Avbeställ den när den är i shipping?

Vi får se om jag ens får den. :slight_smile:

Med tanke på de pris jag köpte den för så vill jag inte avbeställa. Jämför jag de priset med alla andra så fick jag 50% rabatt.

1 gillning

12 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Microsoft Teams

Kommer hem och får reda på att min oerhört klumpiga fru tappat ett glas rakt ner i bänkskivan och slagit ett djupt djupt jack :face_with_symbols_over_mouth::rage::face_with_symbols_over_mouth:

2 gillningar

Omgivningen smittar av sig? :joy::joy::joy:

Skulle välja det alla dagar istället för att som min sambo envisas med att borra tumnageln i listen varje gång hon skall öppna kylskåpsdörren :triumph:

Ursäkta men en list går att måla men jag måste byta hela bänkskivan och den är inte billig.

1 gillning

Problemet är att hon gör det år efter år. Din fru gjorde det knappast medvetet.

Börjar misstänka det. Inte första gången som det händer.

Det finns olika sätt att få bänkskivan bytt. :joy::joy:

Nagelklippare i årets paket till sambon då. Eller sätt upp lite vitt sandpapper på listen så är problemet löst :thinking:

2 gillningar

Ljud försvinner, CPU går bananas. Folk blir utkastade ur möten mm

1 gillning

Nagelklippare hjälper tyvärr inte. Hon betalar för de där jäkla klorna :triumph:

Funderar på att skruva dit en bit rostfritt i ren protest.

2 gillningar