Nu blev jag riktigt sur (2020)

Som tur är så är jag ju klok nog att inte rätta den. :joy:

2 gillningar

Jag har haft samma rad i mer än 20 år, jag kan den i huvudet. När jag missat någon vecka är det viktigt att inte kolla raden…:grimacing:

4 gillningar

Ja det skulle väl tagit 20 år innan man kom över det om man missat en storvinst.

1 gillning

Jag känner en i din hemstad som dels vann 2,5 miljoner på Lotto i mitten på 80-talet(han köpte en Ford Scirocco, eller vad de hette…:sweat_smile:)och var med i ett spelgäng där man drog in en storvinst, men kupongen var aldrig inlämnad…:scream: Sedan har jag lärt mig att det vanliga i de situationerna är att den som ska lämna in kupongen aldrig har gjort det…

1 gillning

Köpte han en Ford Scirocco så kunde han betala med vinstpengarna för den finns inte heller. :joy::joy::joy:

2 gillningar

Var det en Ford så var det nog en Scorpio.
Volkswagen hade en modell som hette Scirocco :wink:

2 gillningar

Scorpio var det. Den var väl ganska ny då? Detta måste ha varit 1984-86 någon gång. Han köpte dessutom den läckraste lägenheten, en 2:a, jag någonsin sett. Nu pratar vi 80-tal i industristaden så låt inte fantasin skena…:sweat_smile:. Men stor, typ 80 kvadrat, och öppen spis samt vacker trappuppgång. Det var lite coolt med Forrrden och den lägenheten…:sunglasses:

2 gillningar

Ford Scorpio kom 85 och var en riktig problembil, dessa har man tjänat mycket pengar på i min bransch. :joy::joy:

2 gillningar

Han hade ju i alla fall råd…:joy:

2 gillningar

Fast de var väldigt populära och, om jag minns rätt, bilen som gav låsningsfria bromsar till massmarknaden.

Finns det någon Fåård du inte tjänat pengar på :sweat_smile:

2 gillningar

Det var inte låsningsfria bromsar, det var skeva bromsskivor. :joy::joy::joy:

1 gillning

Jag rekommenderar att du kör autogiro så du inte missar.

Fick ett felmeddelande på bilen. ”Volvo On Call kräver service” Alla funktioner fungerar dom dom ska men meddelandet dyker upp varje gång man startar bilen. 15.000:- för att byta styrenheten… för ett meddelande…

Finns det ingen elektronikgaranti kvar på bilen? Vissa saker kan du ta på försäkringen. Är det Volvo som kollat på den?

Det tror jag inte. En V70 2015. Mja Mechanum. Auktoriserad verkstad.

Kolla försäkringen. Kolla även med Volvo ibland har de serviceåtagande och ibland goodwill.

Volvo (och andra “europeiska” märken) i sitt esse, köp japanskt nästa gång. :smiley:

Känslan som infinner sig när man spelat fallen order på stadia i flera timmar och inser att man inte hade 4k påslaget… måste ju spela om hela skiten.

fan!

5 gillningar

Styrkekram! :slight_smile:

2 gillningar

Beställde ett surround system under black friday, LG SN11RG.

Mejlar dom 1 december och hör efter vad som händer. De säger att produkten kommer in i lager under veckan så jag borde få den under veckan eller början på nästa.

Inget händer, mejlar dom den 14, undrar vad som händer, visar sig att Bring har den men något har strulat, men jag får reda på att jag ska få den idag. Någon gång mellan 8-12.

Idag, 10.30 får ett sms att den är försenad och att jag måste boka om.

Klickar på länken, där står det på danska att det inte finns något leveransdatum.

1 gillning