Nu blev jag riktigt glad! (2020–2022)

Nu åker de i papperskorgen!

1 gillning

Kommer att ta många år för henne att köra i kapp allt detta! :rofl:

Nästan 13 år för att vara exakt :joy:

Fint att du ser detta ur din kära frus perspektiv :smile:

Jag försöker se till att min fru skaffar körkort av just den där anledningen..:grin:. Hon försöker undvika av samma anledning, tror jag..:joy:

Igår fick jag 60 kronor från OLW efter chipsincidenten

Idag fick jag 167 kronor från Danske bank för att de missat något.

Vem vet vilka miljoner som ligger och väntar på mig i morgon? Bäst att jag förbereder mig genom att beställa lite plast.

2 gillningar

Satsa på SAS!

Ja för den summan får man nästan ett helt flygplan nu!

Bara att stoppa i henne antibakis piller så är hon snart nykterist på kuppen så får du det som jag har. Alltid chaffis. :joy::joy:

Haha hon är redan typ nykterist så det är lugnt! Dricker kanske 20 gånger per år :sweat_smile:

Vad är då jag som dricker kanske 10–12 gånger per år?

Då är ju jag också nykterist. :joy::joy: Verkar som Sevis har dåligt inflytande på dig. :joy::joy:

Sadist!

1 gillning

Beror på hur länge du dricker åt gången :joy:

10–12 veckor i rad så klart. :woozy_face:

1 gillning

Så du går på spriten när du sociala media pausar? :joy::joy:

1 gillning

:shushing_face:

Bett om att få göra en utbildning på jobbet och fått okej! Chefen måste bara dubbelkolla det men känns riktigt kul.
Som konsult fick jag aldrig fått göra sånt här, fick bara göra den skiten jag fick till mig så var det bra sen.
Älskar att lära mig nytt och pilla i program så blir glad att få chansen och att ha en chef som tycker jag är bra. :relaxed:

13 gillningar

Min chef tycker jag är bra men skickar sällan mig på utbildning. :joy::joy:

3 gillningar

Haha menar mest att för en gångs skull har jag en chef som uppskattar mig och ser det jag gör. :smile:

2 gillningar