Nu blev jag riktigt glad!

Efter en långdragen process på nästan 6 månader har vi äntligen fått sålt min mammas hus. Papper påskrivna och pengar på hennes konto. :clinking_glasses:

12 gillningar

När man behöver tanka och kommer ihåg man kör elbil.

IMG_0508

8 gillningar

Fast det är ju inte den riktiga kostnaden :wink:

34,93kr Inkl allt. Nöjd? :slight_smile:

1 gillning

Ser ju mer ut som mina elförsäljningsfakturor. :joy::joy:

1 gillning

Kanske borde ligga i sur-tråden, dålig planering i ett parkeringsgarage men jag har tur så blir glad tråden. 0,6 cm mellan bakluckan och kabelstegen😅

5 gillningar

Vill till att du inte parkar en centimeter till vänster nästa gång, då är du rökt :sweat_smile:

1 gillning

Tips från coachen, ta inte en plats vid väggen i Mölndal galleria :sweat_smile:

Körde du ögonmått?

1 gillning

Vid närmare eftertanke så har jag ungefär samma i garaget här hemma. Har en stor ventilationstrumma som sitter ovanför min parkeringsplats, mustangen får dock plats gott o väl, har väl kanske 10-15cm till godo med öppen baklucka, var lite läskigt de första gångerna man öppnade den.

1 gillning

Man blir ju glad när det kommer ett kort och koncist mail efter ett EGR ventilsbyte i förra veckan.

bild

8 gillningar

Fick första lönen med bonus denna månad, blev betydligt mer än vad jag trodde :tada:

20 gillningar

Kul, bra jobbat..:clap:

1 gillning

Allmänt glad efter resan till Stockholm med chef och kollega, lärt känna både mycket bättre vilket är kul.
Har också fått det till mig att vi ligger väldigt mycket i framkant med AI, alltså det jag gör!!! Jag gör något bra, jag är i framkant. :smile:
Fått nya bra kontakter, straight from the source.
Älskar mitt jobb!

23 gillningar

Bra start på den här dagen☺️

12 gillningar

Grattis!

1 gillning

Grattis, det förtjänar du!

Grattis!

1 gillning

Tackar tackar! :smiling_face:

Tack så mycket!
Det hela betyder väldigt mycket för mig. :smiling_face:

2 gillningar