Samma upplevelse när jag konkurrens utsatte vårt larm senast
Men tror att Verisure har något bättre teknik
Samma upplevelse när jag konkurrens utsatte vårt larm senast
Men tror att Verisure har något bättre teknik
Du har rätt. Enligt Wikipedia:
Konceptet Verisure lanserades 2009, men det var först 2013 som företaget bytte namn i Sverige, och den 1 januari 2014 delades verksamheten upp i två företag med Verisure som riktar sig till privatpersoner och Securitas Direct som riktar sig till företag. (…) Securitas Direct och Verisure är samma koncern idag och har Securitas Sverige som en av sina utryckningspartners.
Det är vad verisure säger. Men sector kom med nytt system för två år sedan.
Lät en verisure-säljare komma in och kolla på det (han hade jobbat på sector tidigare) och blev imponerad över det nya från sector.
Jag ringer sector en gång om året och berättar att jag är nöjd och att jag gärna vill behålla min rabatt. Då förlänger de den ett år. Ingen förhandling
Fast kan de ge rabatten år efter år borde man som kund inte behöva ringa dem en gång om året.
Problemet är att precis som i vissa andra branscher så premieras inte kundlojalitet
Säg det även till bankerna
Verkligen. Men banken är svårare att undvika än larmbolagen.
379:- är det vad du betalar per månad i dag för den uppsättningen prylar?
Ja plus denna
Tack, då har jag ett pris att sikta på vid nästa förhandling
Börjar bli lite trött på Plantronics headset som håller runt ett år och är bedrövliga att ladda med sin magnetkontakt. Kollade runt lite och fastnade för Jabra Talk 65. Priser var mer eller mindre samma överallt, där det var billigare blev det frakt istället. Loggade in på mitt företagskonto hos Elgiganten då de har rabatt på en del produkter på företagskontot. Jajamen det blev lite bättre där så det är ju bara att åka och plocka upp.
Varför inte bara köra på AirPods PRO?
Kan inte ha in ears, måste ha bygeln runt örat.
Sovit lite halvknackigt några veckor, var galet trött igår kväll, gick och la mig tidigt, sov som en stock hela natten och vaknade upp vid halv 8 som en ny människa.
Vad innebär detta? Att ni på IT genom fjärruppkoppling kan ta skärmdumpar i smyg på de anställdas telefoner?
Haha nä, det kommer upp en förbannat mycket popups i nya macOS om appar som använder skärminspelning. Dessa kommer dyka upp en gång i månaden enligt Apples nya säkerhetstänk vilket är extremt irriterande. Så nu kan vi via MDM styra så våra användare inte får detta störande popups framöver för tex Teams.
Extremt irriterande! Var tvungen att hoppa ur ett Teamsmöte för att appen måste starta om när man godkänt att den får dela skärmen. Och det går bara att godkänna i 30 dagar.
Japp hemskt är det verkligen så skönt att man snart kommer kunna MDM:a bort problemet =)