Nu blev jag riktigt glad! (2023)

Egna alster?

Japp. Fotografier jag tagit på olika resor.

13 gillningar

Snyggt!

1 gillning

Det var jag som löste det. Du kan swisha mig sen. :smiling_face_with_three_hearts:

1 gillning

Lite kul när jag skulle fixa utbetalningen online slutade det med: Ring oss. :joy::joy:

Kan man bli annat än glad när man öppnar mailen? :joy::joy:

Grattis Mitt namn är Warren E. Buffett, en amerikansk affärsmagnat, investerare och filantrop. Jag är den mest framgångsrika investeraren i världen. Jag tror starkt på att ge medan jag lever' Jag hade en idé som aldrig har ändrat mig att du ska använda din rikedom för att hjälpa människor och jag har bestämt mig för att ge {€1 500 000.00} en miljon femhundratusen euro till slumpmässigt utvalda individer över hela världen. Efter att ha fått detta e-postmeddelande, betrakta dig själv som den lyckliga eftersom din e-postadress valdes online under den slumpmässiga sökningen. Vänligen kontakta mig så snart som möjligt innan du reser till Storbritannien för min behandling så att jag vet att din e-postadress är giltig. ([email protected]) Tack för att du accepterar vårt erbjudande, vi är verkligen tacksamma. Du kan googla mitt namn för mer information: Warren Buffet ELLER du besöker min välgörenhetsorganisation webbplats: Warren Buffett - Wikipedia Gud välsigne dig. Hälsningar herr. Warren E. Buffett miljardär investerare

5 gillningar

Super League Money GIF by Anderson .Paak

1 gillning

Vad kan man säga:)

1 gillning

Man blir glad ibland.

13 gillningar

Han måste mutat mekanikern ordentligt :joy:

1 gillning

Inga mutor här men förväntar mig att det dyker upp. :joy:

2 gillningar

Fick en rejäl löneförhöjning. :champagne:

15 gillningar

Grattis!

Har ångest över lönesamtalet, men hoppas på något liknande :joy:

4 gillningar

Det är ju saker man bara kan drömma om. :joy::joy:

1 gillning

Du plockat ju ut fler guldklockor än vad staten delat ut till sina anställda de senaste 30 åren. :joy:

3 gillningar

Kan man aldrig få för många av. :joy:

1 gillning

Snyggt! Hur många procent?

7,2 procent

3 gillningar

En starköl? :joy::joy:

Kan man begära mer?

1 gillning