Nu blev jag riktigt glad! (2023)

Jupp

Season 3 Wow GIF by The Office

1 gillning

Grattis! Har mitt lönesamtal imorgon, hoppas på något liknande, men misstänker att det landar runt 5% :scream:

3 gillningar

Jaha då kom nästa mess. :joy:

6 gillningar

Fick mail i natt, från Apple, om WWDC den 5 juni. Det blir roligt.

6 gillningar

Mess?! Han får väl skicka en påse bullar (minst).

1 gillning

Jag vet vart jag ska gå och grilla ikväll! :stuck_out_tongue:

image

3 gillningar

Landat i Sverige, dags för sommar! Men lite kyligt idag tycker jag. :slight_smile:

7 gillningar

Jag har en kollega som även är gruppledare, jag gillar honom extremt mycket och anser att han är själen på detta stället.

Han frågade mig om lite saker nu och jag sa att jag har löst det.
Han blev lite ställd och så sa han ”Jag vet inte hur vi ska klara oss utan dig.”
:sob::sob:
Är helt rörd, för mig betyder det jättemycket att få höra det och speciellt ifrån honom.

15 gillningar

Det är inte förrän stoet lämnar boet innan man inser att båset är tomt. Dvs oftast så tar folk en för givet på jobbet ända tills man bestämmer sig för att dra därifrån. Men det är alltid trevligt att känna att man kommer bli saknad för sina kunskapers skull :slight_smile:

möjlig spoiler för ted lasso

1 gillning

Gräsklipparen är såld!
Har senaste veckan börjat fundera om folk driver med mig, det har varit de som skulle komma senare samma dag och hämta som plötsligt ändrat sig, hittat en annan osv. Men idag kom den en som visste vad han ville ha, köpte den utan att pruta :ok_hand::nerd_face:

8 gillningar

Det var ett känslosamt avsnitt.

Alltid gott att vänta in rätt köpare.

1 gillning

Bokade en vecka i Vemdalsskalet nästa vår :nerd_face::+1:

5 gillningar

Det är sådana som du som förstör ackordet..:sweat_smile::sweat_smile:

Kom in på sommarkursen Ölbryggning och fermentering. Var långt ner på reservlistan så trodde det var kört.
Dags att bli vuxen och ta mina första högskolepoäng. :beers::tada:

16 gillningar

Jag medverkar gärna på examen :beers:

3 gillningar

De poängen är respektpoäng. :+1::+1::rofl:

Du får sikta på Harrypotterkunskap nu sen då :wink:

1 gillning