Nations League 2020/2022

Till VM med 48 lag så kommer Europa att ha 16 av platserna, det vill säga lika många platser som fanns i EM innan det utökades till 24 lag.

2 gillningar

Tyvärr är det ju inte så lätt för europeiska lag att kvala in till VM. Fifa utökar visserligen platser ibland men tyvärr går de flesta till icke-europeiska landslag (som oftast är bra mycket sämre än lag från Europa). Å andra sidan har väl inte detta något med Nations League att göra? :thinking::stuck_out_tongue_winking_eye:

Annars tycker jag nog att Nations League är bra mycket intressantare än vänskapslandskamper!

Någon som kollar Nations League I TV4?
Funkar det för er?
bild bild

Inga problem här. IPTV dock.

1 gillning

Byt kanal. Du har råkat slå på TV4 Expressionism. Inte lätt att hålla reda på alla deras kanaler. :wink:

1 gillning

Kollar via cmore, men bör väl vara samma stream? :thinking: Har inga problem alls.

Fortfarande bara skit här…

Vad har du för tv-leverantör? Är nog knas hos dem.

Funkar fint här, Telia digital-tv.

iP-Only äger nätet, Bahnhof bredband och Viasat TV.
IO.Only brukar vara orsaken till 99,9% av problemen…

Du kan inte köra cmore bara?

Krävs det inte abonnemang där?

Fick otroligt nog tag på en levande människa på Viasat… De trodde på dålig nätverkskabel. Det kan bjuda på en som de skickar ut imorgon, så om tre fyra dagar kan jag kanske se kvällen match…

1 gillning

Tryck på plusset i Instagram appen så fixar det till sig. :joy::joy::joy:

Härligt med allt detta engagemang kring en fotbollsturnering som få vet betydelsen av.

1 gillning

Med tanke på vad @Zop skrev för ett tag sedan så kanske jag är ensam att ladda upp inför matchen ikväll…?

Hade inte vetat att det var match i kväll om inte någon sagt att det är ni sportfånars fel att ”Så mycket bättre” är inställt.

Hade denne någon vetat bättre så hade hen insett att vi sportfånar också avskyr landslagsuppehåll.

1 gillning

Sett matchen via TV4. Tror aldrig jag sett så långa reklaminslag. Det tar jag med mig från denna match.

På C More brukar de ha studiosnack under reklampausen och sedan upprepar de samma sak igen när TV4:s tittare kommer tillbaka från reklamen.

2 gillningar