Vad gör ni just nu? (2019–2021)

20201011_195746

Som tum thai (papaya sallad) med grillad kyckling och F1. :heart_eyes:

8 gillningar

Det var en Q8 i DIYS hall en JBL.

Förstor för att lägga i lådan

skitnöjd. Tar emot att sälja den

Fick bli en liten blåbärspaj.
bild
Toppad med lite vaniljsås. :joy::joy:
bild

5 gillningar

11 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Nations League 2020/2022

Kompenserat att jag inte tittat på film via Rakuten med att läsa lite böcker via dem!

IMG_20201011_173525

Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Nations League 2020/2022

Ser på Dokument utifrån: Mullvaden – undercover i NordkoreaSVT Play.

1 gillning

Valde på den och SR P1:s Konflikt om Quanon som podd. Mullvaden låter ju extremt intressant.

Väldigt intressant, ser avsnitt två nu.

1 gillning

Tvättar nya bilen för första gången.
bild

3 gillningar

Förundras över min grabbs morgonfrilla som liknar Boris Johnson’s vardagsfrilla :rofl: Inte alla som har en lillboris inte :sweat_smile:

6 gillningar

Ink ! bild

8 gillningar

…repar man inte bilen när man kör den i en sådan?

Microrepor kan uppstå men de polerar man bort sen :+1:t3:

Det är väl lite en kvarleva från förr när det var riktiga borstar i automattvätten. Inga större problem nu för tiden skulle jag säga. Sen är det ju bekvämt att bara köra in. :man_shrugging:

ok…gamla fördomar alltså.

Jag hade förut att vaktern på vår parkering tvättade bilen. Men såg att de använde samma hink vatten till alla bilar och ibland tappade svampen på marken och körde sedan vidare med den på bilen…så…tvättar dem själv nuförtiden :slight_smile:

Jo, det gör man även om automaterna blivit avsevärt bättre. Riktig biltvätt är ,vid behov, avfettning. Alltid en alkalie och sedan tvätt med dubbla hinkar. Låt bli engångssvampar och dra fram och tillbaka med svampen för att undvika microrepor som ser ut som ”spindelnät”. Men det finns många åsikter om detta :man_shrugging:t2:

Bytte in min gamla bil förra veckan, försäljaren kollade inte ens på den.
Glad jag inte slösade till på att handtvätta den bara för att slippa microrepor.

1 gillning