När man äntligen har blivit av med U2

Det är knappt jag tror det är sant. Men likt U2 för ett tag sedan har jag fått in en ny låt som startas stup i ett. Särskilt i bilen. Den nya låten är...


Alltså, va f_n..:joy:

Jag tror den kom via Siri. Jag sa något och så satte Siri igång denna låt. Och nu förföljer den mig som en dj_vla mygga.

Måste bli av med den, var tror ni jag ska leta för att radera? Jag har spelat Spotify och poddar via Overcast men ändå dyker den upp igen.

1 gillning

Det är ju fan dubbel bestraffning, både CS & Pärleporten. :joy::joy::joy::joy:

Bono var ju rätt så bra ändå. :joy::joy:

4 gillningar

Exakt. Den här sabbar ju till och med mitt varumärke. Skjutsade en medarbetare och då börjar den där låten ljuda ur högtalarna..:flushed:

4 gillningar

Då vet du ju varför du får märkliga blickar i fikarummet. :joy:

3 gillningar

Har du ditt konto aktiverat där någon annan kan spela?

Vilket konto tänker du på?

Det som spelar musiken. Om du är inloggad med det på någon annan enhet som någon annan har tillgång till.

:shushing_face:🕵🏻‍♂

Har du den låten i ditt iTunes?

Jag vet inte vilket konto/ljudkälla den kommer från. Ska kolla ikväll.

Inte vad jag vet. Det är hur som helst inte en låt som jag skulle sparat ned. Inte ens en mycket blöt kväll som skulle kunna lämna en del luckor..:sunglasses:

1 gillning

Jag löste autoplay från musik(iTunes) som går igång automatiskt i bilen genom att enbart tillåta streaming från Wi-Fi och inte ha några nerladdade låtar i biblioteket.
Kör bara Spotify.

Och du bör kunna får fram källan genom trycka uppe på ön med olåst skärm. Då går den till den appen som spelar låten.

1 gillning

iTunen finns bara i datorn va? Eller hittar man den via iPhone?

Heter Musik/Music
Sök i appen och är låten med under "Ditt bibliotek" så raderar du den bara.

Hittade den i Apple Music. Trycker på de tre prickarna.

Då kommer det här upp. Hittar inget om radera.

1 gillning

Du kan inte radera den från Apple Music. Någon annan som har Apple Music kanske vill lyssna på låten.

Välj Föreslå färre (bra översättning..) så bör den inte spelas. Kanske blir någon annan bra CS-låt istället. :rofl:

Det har jag svårt att tro, men jag förstår din synpunkt..:sweat_smile:

Ska jag göra. Men det här att AM har börjat autostarta, vad är det för påhitt? och inte varje gång heller utan bara ibland. Och risken risken för CS fast med annat framträdande skapar ju mardrömmar. Törs ju inte skjutsa folk längre..:joy:

1 gillning

Har man väl tagit in pärleporten är det bara att lära sig att leva med den. :joy::joy:

1 gillning

Du får köra radion när du har passagerare. :joy::joy:

1 gillning

Men håll med om att det är en helt sjuk grej att jag fått Pärleporten med allas våran CS i någon form av autostart. Det måste ju vara en på miljarden som drabbas av det? :rofl:

1 gillning