När man äntligen har blivit av med U2

Det tror jag vi alla hoppas också för då bör du vara ensam i Sverige. :joy::joy:

2 gillningar

Gå in under allmänt i inställningar och sedan iPhone lagringsutrymme. Sök upp musik och ta bort låten där.

Då kommer jag hit och de enda val jag får är avlasta eller radera.

Då är det något annat som hänt. Jag hade tydligen 2 låtar i mitt bibliotek och då ser det ut så här.

1 gillning

U2 försökte jag då och då under flera år att bli av med. Den här måst bort illa kvikt. Det här känns som en förolämpning. Jag menar Christer Sjögren OCH Pärleporten...

Det ser dock oroväckande ut att den ligger där som ett prank från nedan. .:imp:

1 gillning

Blir en lång natt. :rofl:

2 gillningar

Wide Awake Insomnia GIF by MOODMAN

1 gillning

Ställ in att den inte får använda sig av annat än Wi-Fi då? Det gör du under mobilnät i inställningarna.

1 gillning

Kanske finns något här

1 gillning

Rätt klämmig bit, Chrille är ingen favorit dock!

Saknar samlingsskivan ”En salig Samling” på våra streamingtjänster

1 gillning

Men vad i helv*te...

Det där är fan ännu värre än förra!

3 gillningar

Men hur i hela friden kan detta komma sig? Och vem kan tutta ihop något med Pärleporten och Håkan..? :man_shrugging:

Kör du Apple Music?

Jag har Apple Music men inte aktivt använt det på typ ett år.

Låter oekonomiskt till att börja med :smiley: Använder du det inte, testa att ta bort appen =)

Jag har en ständig plan att byta från Spotify till AM, men det faller alltid på att det är så krångligt att föra över alla spellistor. Kanske gör ettt försök igen under semestern.

Men hittar skurken just I AM.

Det enda jag vill är att det ska sluta autostarta. Jag kollade på länken @MatsOlov delade ovan, det funkar inte. Jag vill inta att den bara ska spela på wifi. Det borde ju inte vara så svårt att få den att sluta autospela/autostarta, kan man tycka.

Tror det är ett tecken, säg upp AM, ta bort appen och njut av en tyst bil :smiley:

1 gillning

Inte där ännu. Sedan kan man ju fundera på varför det helt plötsligt börjar autostarta från AM. Inte använt appen på snart ett år och sedan en dag - Pärleporten..:man_shrugging:

Fast den autostartar alltid för mig med. Därför tog jag bort så den bara kunde spela från Wi-Fi. Och tog bort alla låtar som låg sparade offline