Det var ju det jag gjorde, men den är till för en Tesla på andra sidan. Det roliga var att det fanns typ 7 lediga stolpar så jag sa åt tysken att han får ställa sig på någon av de lediga.
Sa du inte till han att du var från Stockholm och där skjuter man uppkäftiga jävlar? ![]()
![]()
Jag var nära på att nämna att man kanske inte ska vara så kaxig när man torskat två världskrig, men jag fick nöja mig med att rycka på axlarna ![]()
Älskar dessa biergarten's.
Jag hoppas besticken är 150 cm långa eller är det provbiten innan man beställer? ![]()
Öl i krus eller sejdel är härligt. Då känner man det där att Tyskland är ett Sverige för vuxna..![]()
Svintrött efter att ha kört hela dagen. Fått några pilsner innanför västen och ett skrovmål, gled förbi en söndagsöppen affär o köpte några bärs, får bli att kolla ikapp F1 på rummet sedan somna tidigt. Imorgon bör det av mot Innsbruck.
Vad onödigt, vissa verkar vilja leta bråk. Men den typen av konflikter slipper man om man inte laddar på Tesla. ![]()
Härligt i Bayern. När jag bodde i Bayern sade man att 80 bei nässe var för varje hjul ![]()
Blir det ett besök med utsikt i den Kejserliga borgen innan avfärd ![]()
Nja, hinner inte med det tyvärr. Vi bodde i utkanten av stan så fanns inte så mycket att göra. Så vi vaknade tidigt och nu är det dags att sätta sig i bilen och rulla mot Österrike. Får se vad Innsbruck har att bjuda på.
Vem fan försöker du tracka? ![]()
![]()