MrMustangs Grand Euro Tour

Det var ju det jag gjorde, men den är till för en Tesla på andra sidan. Det roliga var att det fanns typ 7 lediga stolpar så jag sa åt tysken att han får ställa sig på någon av de lediga.

1 gillning

Sa du inte till han att du var från Stockholm och där skjuter man uppkäftiga jävlar? :joy::joy:

1 gillning

Jag var nära på att nämna att man kanske inte ska vara så kaxig när man torskat två världskrig, men jag fick nöja mig med att rycka på axlarna :thinking:

3 gillningar

God mat och dryck även i Nürnberg.

10 gillningar

Älskar dessa biergarten's.

2 gillningar

@RolexJocke sätt på porrfiltret nu. Apfelstrudl med vaniljsås blir inte bättre än såhär.

4 gillningar

Jag hoppas besticken är 150 cm långa eller är det provbiten innan man beställer? :joy:

9 gillningar

Öl i krus eller sejdel är härligt. Då känner man det där att Tyskland är ett Sverige för vuxna..:grin:

3 gillningar

Svintrött efter att ha kört hela dagen. Fått några pilsner innanför västen och ett skrovmål, gled förbi en söndagsöppen affär o köpte några bärs, får bli att kolla ikapp F1 på rummet sedan somna tidigt. Imorgon bör det av mot Innsbruck.

4 gillningar

De lokalbryggda var inte alls dumma.

6 gillningar

Vad onödigt, vissa verkar vilja leta bråk. Men den typen av konflikter slipper man om man inte laddar på Tesla. :smiling_face_with_sunglasses:

1 gillning

Härligt i Bayern. När jag bodde i Bayern sade man att 80 bei nässe var för varje hjul :blush:
Blir det ett besök med utsikt i den Kejserliga borgen innan avfärd :blush:

Nja, hinner inte med det tyvärr. Vi bodde i utkanten av stan så fanns inte så mycket att göra. Så vi vaknade tidigt och nu är det dags att sätta sig i bilen och rulla mot Österrike. Får se vad Innsbruck har att bjuda på.

2 gillningar

Kommit fram till Österrike, 7 mil kvar till Innsbruck, fantastiskt vackert i bergen.

13 gillningar

Hej Innsbruck!

11 gillningar

Måste ju besöka turistattraktionen när man ändå är här.

4 gillningar

Tar mig en alpöl pris under gyllene taket

6 gillningar

Blev även en grym pasta till lunch.

6 gillningar

8 gillningar

Vem fan försöker du tracka? :joy::joy:

3 gillningar